Nowy miesiąc to nowa porcja thrillerów na Netfliksie i nowe zestawienie od nas, na które warto poświęcić czas. A w tym miesiącu obejmuje to choćby nowe wydanie, które idealnie pasuje do świąt.
Co miesiąc wybieramy kilka najlepszych thrillerów w serwisie Netflix pasujących do bieżącego sezonu. Czasami dobrze komponują się z nadchodzącym wydaniem. Inne tytuły mogą być nowościami na platformie.
W tym miesiącu do wyboru są najzabawniejszy film Davida Finchera, thriller, który w jakiś sposób wciąż pozostaje poza zasięgiem radaru, mimo iż nie ma go już od dziesięciu lat i w którym występuje jeden z największych aktorów na świecie, oraz nowy dodatek do kanonu thrillerów bożonarodzeniowych.
Wybór redaktora: Carry-On
Dyrektor: Jaume’a Colleta-Serrę
Rzucać: Tarona Egertona, Jasona Batemana i Sofii Carson
Niewiele thrillerów jest lepszych od thrillerów bożonarodzeniowych Kontynuować jest tego ciągłym dowodem. Film opowiada o oblężonym, pozbawionym motywacji agencie TSA imieniem Ethan (Taron Egerton), który ma pecha i został wybrany przez terrorystę do przepuszczenia torby przez kontrolę bezpieczeństwa. Jednak zagrożenie życia setek ludzi wystarczy, aby przekonać Ethana, iż może nadszedł czas, aby zacząć dobrze wykonywać swoją pracę, co stawia go na kursie kolizyjnym z terrorystami, gliniarzami, szefami i prawie wszystkimi innymi osobami, z którymi się spotyka. spotyka się w LAX w Wigilię. Cały film jest duży, absurdalny, pełen napięcia i daje mnóstwo zabawy, co czyni go idealnym thrillerem na wakacje. —Austena Goslina
Dyrektor: Paula Greengrassa
Rzucać: Tom Hanks, Barkhad Abdi, Barkhad Abdirahman
Dramat porwania Maersk Alabama z 2013 roku to jeden z najbardziej niedocenianych thrillerów ostatniej dekady. Film z Tomem Hanksem w roli głównej opowiada historię Richarda Phillipsa, kapitana nieuzbrojonego kontenerowca wziętego jako zakładnika przez somalijskich piratów. Gra Hanksa jest jak zwykle znakomita i poruszająca, ale to nominowana do Oscara kreacja Abduwali Muse, antagonisty filmu, w wykonaniu Barkhada Abdiego, skradła całe show. Kapitan Phillips to pełen napięcia dramat ludzki o człowieku z klasy robotniczej walczącym wbrew przygnębiającym przeciwnościom, aby chronić swoją załogę i sam bezpiecznie wrócić do domu. — Toussaint Egan
Dyrektor: Davida Finchera
Rzucać: Michaela Fassbendera, Tildy Swinton i Charlesa Parnella
Istoty ludzkie, ogólnie rzecz biorąc, są stworzeniami kierującymi się przyzwyczajeniami. choćby postać Michaela Fassbendera w Zabójcaanonimowy zabójca zakochany w McGriddles i The Smiths, nie jest odporny na syreni zew rutyny. Po nieudanej egzekucji celu w Paryżu, bohater filmu jest zmuszony wytropić parę zabójców wynajętych, by go zabić – starając się odnaleźć osobę, która ich wynajęła, a także ją wyeliminować. „Przewiduj, nie improwizuj” – powtarza sobie Zabójca przez cały film. „Nie ufaj nikomu. Nigdy nie dawaj przewagi. Walcz tylko w tej bitwie, za którą ci płacą.” W ciągu dwóch godzin filmu zobaczysz, jak postać grana przez Fassbendera przekracza granice swojej interpretacji tej mantry, pozornie nieświadoma swobody osobistej, z której korzysta. Czasami nowe wyzwania wymagają nowych procedur. —TE