Recenzja Secret Level: pusta antologia przerywników filmowych z gier wideo

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Od tego czasu to ogłoszonopowstało pewne zamieszanie co do tego, co Sekretny poziom adekwatnie jest. Antologia o tematyce gier wideo przesyłana strumieniowo w Prime Video — prowadzona przez Miłość, śmierć i roboty twórca Tim Miller — to zbiór animowanych filmów krótkometrażowych, każdy oparty na innej adekwatności gry. Więc jest Mega Człowiek odcinek, który bada pochodzenie postaci i a Spelunky odcinek, który próbuje stworzyć metanarrację wokół koncepcji roguelike.

To interesujący pomysł, zawiedziony brakiem ciekawych pomysłów. 15 filmów krótkometrażowych jest niemal powszechnie nudnych i nie sprawia, iż ​​ich materiał źródłowy wydaje się przekonujący, ani nie dostarcza nowych informacji obecnym fanom. Prawdziwe zamieszanie dotyczy tego, dla kogo to adekwatnie jest.

Głównym problemem jest to, jak jednorodne Sekretny poziom Jest. Współpracując bezpośrednio z wydawcami gier, serial opiera się na dziwacznej, ale także imponująco globalnej liście, obejmującej tytuły takie jak Chiński megahit Honor królów i koreański strzelec Ogień krzyżowy. Ale pomimo tego, iż zawiera szeroką gamę gier wideo, wszystkie odcinki wydają się bardzo podobne. To trochę odwrotnie Miłość, śmierć i robotyktóry zawierał wiele różnych stylów i tonów, eksplorując horror i science-fiction. W ten sposób powstały piękne odcinki, takie jak trippy”Sam puls maszyny.”

Sekretny poziomz drugiej strony wykorzystuje głównie szorstki, hiperrealistyczny styl, który sprawia, iż ​​prawie wszystkie odcinki wyglądają identycznie. To trochę jak oglądanie nieprzerwanej serii przerywników filmowych na targach E3 i niemożność odróżnienia poszczególnych gier.

To działa w przypadku niektórych historii. The Warhammera 40 000 odcinek jest odpowiednio ponury. Ale nie mogę powiedzieć, iż naprawdę potrzebowałem hiperagresywnego podejścia do Pac-Mana. Nie żartuję: odcinek Pac-Mana jest prawdopodobnie najkrwawszym z całej serii, zmieniając klasyczną grę zręcznościową w brutalną historię o przetrwaniu z dużą ilością krwi i śmierci. (Wielki zwrot akcji w tym odcinku jest także najgłupszą rzeczą, jaką widziałem przez cały rok i Przesiedziałem całe Megalopolis.) Jest kilka odchyleń, które próbują dodać trochę koloru i żywości, ale wszystkie wyglądają jak Tajemne. Najgorszym przestępcą jest Mega Człowiek odcinek, który próbuje połączyć realistyczny styl z estetyką anime i po prostu wychodzi jako niezręczna, brzydka mieszanka tych dwóch.

To coś więcej niż tylko to, jak Sekretny poziom jednak wygląda. Serial jest też strasznie nudny. Większość odcinków przypomina scenę otwierającą znacznie większą historię i kończy się w momencie, gdy wydaje się, iż robi się interesująco. Pomysły często się powtarzają. Istnieją nie mniej niż trzy odcinki — na podstawie Spelunky, Nowy ŚwiatI Sifu — wszyscy próbują opowiedzieć metahistorię na temat koncepcji umierania w grze wideo. A kiedy serial rzeczywiście próbuje uzyskać pewną swobodę twórczą, jak w przypadku Pac-Mana, zmienia się to w nijaką próbę ostrej przemocy.

Dwa z najdziwniejszych odcinków opierają się na grach, w które w tej chwili nie można grać. Jedna z nich osadzona jest w świecie teraz niesławna strzelanka dla wielu graczy Zgodaco było najbardziej katastrofalna premiera w historii PlayStationw wyniku nagłe zamknięcie zarówno gry, jak i jej studia deweloperskiego. Na podstawie tego powstał drugi odcinek Exodusnadchodząca gra RPG wydana przez Magia: Zgromadzenie firma Wizards of the Coast. W innej linii czasu te Sekretny poziom odcinki byłyby idealną okazją do pokazania, co czyni te futurystyczne światy wyjątkowymi i wartymi dalszej eksploracji w grze. W rzeczywistości tworzą jedno i drugie Zgoda I Exodus wydają się najbardziej typowymi opowieściami science fiction, jakie można sobie wyobrazić. Trudno mi znaleźć jedną odrębną rzecz do powiedzenia na temat któregokolwiek z nich.

Naprawdę, Sekretny poziom najlepiej podsumowuje ostatni odcinek. Zatytułowany „Playtime” opowiada historię kuriera rowerowego w świecie niedalekiej przyszłości, który wygląda jak piekielny krajobraz opanowany przez AR. Bardzo gwałtownie otrzymuje tajemniczą paczkę, która wciąga ją w coś, co można określić jedynie jako reklamę PlayStation. Jest ścigana Helldivers żołnierzy, unika ataków Kratosa i spędza miłe chwile z Sackboyem. Nie ma żadnej historii. To kolekcja pisanek powiązanych z marką, szansa na dostrzeżenie rzeczy, które rozpoznajesz z grania w gry.

W 15 odcinkach Sekretny poziom nie wyjaśnia, dlaczego warto eksplorować którykolwiek z tych światów, a jednocześnie nie oferuje niczego nowego dla tych, którzy już go znają. Znajduje się na niewygodnym, pustym środku. Po obejrzeniu tego wszystkiego jestem bardziej zdezorientowany niż przed rozpoczęciem.

Sekretny poziom rozpocznie transmisję strumieniową w Prime Video 10 grudnia.



Source link

Idź do oryginalnego materiału