Najlepsze filmy, które pojawią się w listopadzie w serwisach Netflix, Max, Prime i Hulu

cyberfeed.pl 2 godzin temu


Halloween dobiegło końca i wiesz, co to oznacza. Zgadza się, mamy tylko… *sprawdza kalendarz* 363 dni do następnego Halloween! W międzyczasie czekamy, ale na horyzoncie wciąż pojawia się mnóstwo ekscytujących nowości, na które czekamy z niecierpliwością, w tym Gladiator II I Podły! jeżeli jednak szukasz najlepszych filmów, które będą nowe do streamingu w listopadzie, trafiłeś we adekwatne miejsce.

W tym miesiącu mamy dla Ciebie całą gamę wspaniałych filmów do obejrzenia w zaciszu własnego domu, w tym niedoceniany klasyk braci Coen, piękny dramat science-fiction z Bradem Pittem i Tommym Lee Jonesem w rolach głównych oraz nagrodzony Oscarem dramat psychologiczny z udziałem Milesa Tellera i JK Simmonsa. Nie wspominając Gladiator — tak, rzeczywiście To dobrze i ty powinien obejrzyj, choćby jeżeli już to zrobiłeś!

Oto filmy nowe w usługach przesyłania strumieniowego, które powinieneś obejrzeć w tym miesiącu.

Wybór redaktora: Barton Fink

Zdjęcie: Rozrywka domowa 20th Century Fox

Gdzie obejrzeć: Kanał kryterium
Genre: Czarna komedia
Dyrektor: Joela Coena
Rzucać: Johna Turturro, Johna Goodmana, Judy Davis

Bracia Coen zbudowali długą, pełną sukcesów karierę na lekceważących tragikomediach i utworach pseudo-okresowych, w których występują nękani bohaterowie i dziwaczne postacie. Bartona Finka to jedno i drugie, a jednocześnie coś więcej: satyra na sztuczność kręcenia filmów studyjnych i zjadliwe potępienie artystycznego samooszukiwania się.

Dramaturg Barton Fink (John Turturro) wyjeżdża do Los Angeles, aby pisać scenariusze dla hollywoodzkiego studia filmowego. To, czego tam doświadcza, wstrząsa nim do głębi, zmuszając do zmierzenia się nie tylko z ograniczeniami wybranego zawodu, ale także światopoglądu i samoświadomości. Oparty na mocnych drugoplanowych kreacjach Johna Goodmana i Judy Davis, nie wspominając o fenomenalnej sekwencji kulminacyjnej, w którą trzeba uwierzyć, Bartona Finka to jeden z najdziwniejszych i najbardziej niezwykłych filmów w całej twórczości braci Coen, a to naprawdę o czymś świadczy. — Toussaint Egan

Zdjęcie: Klasyka Sony Pictures

Genre: Dramat psychologiczny
Dyrektor:
Damiena Chazelle’a
Rzucać:
Milesa Tellera, J.K. Simmonsa i Paula Reisera

Czy dramat psychologiczny Damiena Chazelle’a z 2014 roku to film o agresywnym instruktorze muzycznym, który zmienia podatnego ucznia na idealnego gracza, czy też opowieść o tym, czego potrzeba, aby być najlepszym w wybranej przez siebie dziedzinie? Jasne jest, gdziekolwiek wylądujesz pod koniec filmu Bicz to jeden z najlepiej zrealizowanych filmów 2010 roku. Miles Teller występuje w roli Andrew Neimana, początkującego perkusisty jazzowego terroryzowanego przez Terence’a Fletchera (JK Simmons), bezwzględnego i szanowanego instruktora prestiżowego konserwatorium w Nowym Jorku.

Dynamika między nimi stanowi siłę napędową fabuły i emocjonalnego wątku filmu, podczas gdy coraz bardziej przebiegła i psychologicznie manipulująca taktyka Fletchera raz za razem popycha Andrew do punktu krytycznego, zmuszając go do porzucenia wszelkich innych rozważań poza dążeniem do stania się lepszym perkusistą i wreszcie zdobyć aprobatę swojego mentora. Muzyka Justina Hurwitza jest porywająca, zdjęcia elektryzujące, a kreacje aktorskie zaliczane są do najlepszych w dotychczasowej karierze Simmonsa i Tellera. Bicz to kinowe tour de force, które chwyci Cię za kołnierzyk koszuli i nie wypuści, aż do ekscytującego crescendo kulminacyjnego finału. —TE

Zdjęcie: Rozrywka domowa Buena Vista

Genre: Dramat science-fiction
Dyrektor: Jamesa Graya
Rzucać: Brada Pitta, Tommy’ego Lee Jonesa i Ruth Neggę

Ad Astra nigdy nie zyskał takiego szacunku, na jaki zasługiwał. To arcydzieło science-fiction w reżyserii Jamesa Graya opowiada historię astronauty Roya McBride’a (Brad Pitt), który zostaje wysłany do odległego Układu Słonecznego w poszukiwaniu swojego zaginionego ojca, który odbył tę samą podróż 30 lat wcześniej i teraz wydaje się zagrażać wszechświat.

Choć pierwotnie był zapowiadany jako skrzyżowanie eposu science-fiction i Czas Apokalipsy w kosmosie, to prawda Ad Astra to film znacznie spokojniejszy i bardziej przemyślany, niż mógłby sugerować opis. Bardziej opowiada o relacjach między ojcami i synami w wieku dorosłym niż o strzelaninach laserowych czy ludzkim sercu ciemności, choć z pewnością obie te rzeczy też tu występują. Mając adekwatne oczekiwania, łatwo docenić to, jak niesamowite jest to zjawisko Ad Astra naprawdę jest. —Austena Goslina

Zdjęcie: domowe wideo Warnera

Genre: Dramat gangsterski
Dyrektor:
Martina Scorsese
Rzucać:
Roberta De Niro, Raya Liotty i Joe Pesci

Jeden z najbardziej znanych i zapadających w pamięć filmów Martina Scorsese i prawdopodobnie jego ostatni nienaganny klasyk, Chłopaki przedstawia wzlot i upadek niedoszłego gangstera, który przedostał się do mafii w Brooklynie w latach 50. XX wieku, a następnie odkrywa, iż ​​cele organizacji i losy radykalnie się zmieniły w ciągu następnych dziesięcioleci.

Wyposażony w narzędzia do opowiadania historii, które Scorsese wielokrotnie powtarzał – zwłaszcza monologowe wprowadzenie lektora całej grupy kolorowych postaci gangsterskich, które nie mają większego znaczenia – Chłopaki jest pełen niezatartych dialogów i znanych fragmentów komiksu („Jestem zabawny jak? To znaczy zabawny jak klaun? Zabawię cię?”). To rozległa saga o przestępcy obserwującym, jak świat wokół niego zmienia się, dopóki już go nie rozpoznaje, nakręcona, zanim którekolwiek z tych tropów, linii i urządzeń stały się stereotypami, ponieważ tak wielu ludzi naśladowało Chłopaki. —Tashę Robinson

Zdjęcie: domowe wideo Warnera

Genre: Epopeja historyczna
Dyrektor:
Ridleya Scotta
Rzucać:
Russella Crowe’a, Joaquina Phoenixa i Connie Nielsen

Przez ponad dwie dekady, Gladiator II czuł się jak miraż; była to odległa obietnica kontynuacji klasyka z przełomu wieków, której tak naprawdę nigdy nie zobaczymy. Ale potem wydarzył się Paul Mescal i Ridley Scott, najbardziej płodny 86-letni reżyser w historii, zdecydował, iż w końcu nadszedł adekwatny moment, aby opowiedzieć nam historię Lucjusza, syna Maximusa. Ale wciąż mamy około trzech tygodni, zanim film trafi do kin, więc nadszedł czas, aby nadrobić zaległości lub powrócić do oryginalnego filmu.

Trudno jest odnieść się do oryginału Gladiator dzisiaj, ale dobra wiadomość jest taka, iż ​​tak naprawdę nie musisz. W ciągu prawie 25 lat od premiery pt. Gladiator zestarzał się wspaniale i stał się definiującym epokę hollywoodzkim eposem. Scott wspaniale fotografuje wielkość i piękno swojego kinowego Rzymu, a oglądając to, łatwo jest sobie przypomnieć, dlaczego Russell Crowe był największą gwiazdą filmową na świecie na początku XXI wieku. Niezależnie od tego, czy widziałeś, czy nie, kontynuacja jest doskonałym pretekstem, aby wrócić na arenę i być świadkiem chwały Maximusa. —AG



Source link

Idź do oryginalnego materiału