Metafora: ReFantazio najbardziej wyróżnia się dbałością o szczegóły

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Jeśli chodzi o tworzenie wyjątkowych gier, diabeł tkwi w szczegółach Metafora: ReFantazio poprawnie rozpoznaje wiele szczegółów.

Wyprawa Atlusa na rzecz stworzenia gry, która wyraźnie łączy wypróbowane i prawdziwe DNA Personyale już wyróżnia się jako wyjątkowa franczyza zaimponował sporej liczbie krytyków. Jest wiele rzeczy, które można pokochać pomiędzy fascynującym światem fantasy a ujmującymi momentami postaci. Ale dla mnie uwielbiam jeden ekran: ekran podsumowania zwycięstwa po walce.

Metafora: ReFantazio ma walkę turową, w której tworzysz zespół wojowników o różnych rolach i specjalnościach. Chociaż gra pozwala graczom pokonywać słabszych wrogów w czasie rzeczywistym w lochach, przez cały czas będziesz toczyć mnóstwo regularnych bitew turowych. Za każdym razem, gdy wygrywasz walkę z grupą potworów, ekran miga i wyświetla ekran zwycięstwa. Pokazuje twoją drużynę idącą na czerwono-białym tle oraz informacje, takie jak ilość doświadczenia i pieniędzy zdobytych w walce.

Brzmi dość prosto, ale naprawdę nie mogę się nadziwić, jak dobrze to wygląda. Moją uwagę od razu przykuwa kompozycja i szeroka kreska kolorystyczna; Postacie dumnie dumnie prezentują się w doskonale animowanym, płynnym zwolnionym tempie; a co najważniejsze, zostaniesz nagrodzony dodatkowymi wzmocnieniami i sztandarem z napisem „Bez szwanku Zwycięstwo”, jeżeli wróg nie zada obrażeń Twojej drużynie.

Bardzo podoba mi się ekran po walce, ale interfejs użytkownika i menu w ogóle są również oszałamiające. Ekran pauzy sprawia, iż ​​bohater wygląda jak marzycielska akwarela, która ożyła. Według Katsury Hashino, który wyreżyserował także kilka gier Persona Metafora: ReFantaziomenu wymagają dużo czasu i są „właściwie bardzo irytujące” stworzyć, ponieważ zespół tworzy unikalne projekty dla wszystkich menu.

„Bez względu na to, czy jest to menu sklepu, czy menu główne, kiedy je otwierasz, uruchamia się cały osobny program i osobny projekt, który jest potrzebny do jego stworzenia” – Hashino powiedział The Verge.

Dla mnie szczegóły takie jak menu czy ekran po walce błyszczą jak klejnoty w koronie Metafora: ReFantazio. W małych rzeczach widać niezaprzeczalną pewność siebie i myślę, iż to główna część tego, co czyni tę grę tak wyjątkową. Niektóre bitwy lub sekcje gry mogą być naprawdę trudne. Potrzebujesz całej zachęty, jaką możesz uzyskać, i za każdym razem, gdy widzę ekran, czuję, iż jestem gotowy, aby uratować świat – jedna walka na raz.



Source link

Idź do oryginalnego materiału