Teatr Amerykański | Podtekst: Rachel Jendrzejewski o Byciu, Polsce i Padwie

biegowelove.pl 3 godzin temu

Rachela Jenderzewski. (Zdjęcie: Matt Regan.)

Co miesiąc w The Subtext Brian rozmawia z dramaturgiem o życiu, Pisanie i cokolwiek swędzi, drapiemy.

Tym razem Brian rozmawiał z Rachela Jenderzewskimieszkający w Minneapolis multidyscyplinarny artysta i pisarz, którego poznał wiele lat temu w Polsce. Aktualnie współpracuje z Jendrzejewskim Fabryka wosku W Nowym Jorku, aby współtworzyć starożytnościdzieło site-specific inspirowane życiem i twórczością Sophie Calle, które zostanie pokazane po raz pierwszy w Minneapolis Centrum Sztuki Walkera. Opowiadają o jej natknięciu się na podręcznik do Padwy, wpływie Cornerstone Theatre Company na jej życie, internetowej rozmowie z Joanną Klass, która zaowocowała roczną współpracą w Polsce oraz o tym, jak rak zmienił jej stosunek do myślących przyszłościowo i współczesne myślenie.

Jendrzejewski jest starszym pisarzem w Playwrights Center i zastępcą dyrektora artystycznego Red Eye w Minneapolis. Często współpracuje z choreografami, muzykami, artystami wizualnymi i zespołami, aby zgłębiać szerokie słownictwo performatywne. Jej prace zostały opracowane i/lub zaprezentowane przez Red Eye Theatre, Hair+Nails, Padua Playwrights, Tricklock Company, Joe’s Pub at The Public Theatre, The Wild Projec, ICA/Boston i innych. Publikacje w cenie Meronimi (Prasa Państwowa nr 53), Gdzie ________ i inni odkrywają koniec (we współpracy z SuperGroup i Plays Inverse) oraz encyklopedia (naciśnij kran). Wyróżnienia obejmują stypendium Jerome Fellowship z Playwrights Center, dwa stypendia McKnight i różne rezydencje.

Ten odcinek również się znajdzie Tutaj.

Subskrybuj podtekst na iTunes, Spotify, ścieg, Google Play, Dostrójlub przez nie Kanał RSS. Posłuchaj pierwszego sezonu Subtext Tutaj.

Wspieranie teatru amerykańskiego: sprawiedliwe i kwitnące środowisko teatralne, które zaczyna się od informacji dla wszystkich. Dołącz do nas w tej misji, zostając członkiem TCG, co uprawnia Cię do egzemplarzy naszego kwartalnika drukowanego i pomaga wspierać długą tradycję wysokiej jakości dziennikarstwa artystycznego non-profit.

Idź do oryginalnego materiału