Z trzeci sezon serialu animowanego Legenda Vox Machiny zapakowane, Krytyczna rola Zespół odgrywający role patrzy teraz jednocześnie w przód i w tył — z powrotem do Fabuła Vox Machiny swojej kampanii D&D, mając nadzieję i planując czwarty sezon telewizyjnej adaptacji, a także przechodzą do kolejnego serialu telewizyjnego. Polygon usiadł z Legenda Vox Machiny scenarzysta-producent Travis Willingham (głos barbarzyńskiego goliata Groga Strongjawa) oraz scenarzyści Marisha Ray (półelf druid Keyleth) i Liam O’Brien (wieloklasowy elf Vax’ildan), aby porozmawiać o różnych projektach i trudnych wyborach.
Obsada miała mnóstwo „żałuje” i wygrywa do rozpakowania z sezonu 3ale nie mogą też doczekać się kolejnego programu animowanego: Potężny Neinadaptacja Druga duża kampania Critical Role. Co dało nam szansę zadać okrutne pytanie o ich priorytety i ulubione dziecko.
Wywiad ten został zredagowany w celu zapewnienia przejrzystości i zwięzłości.
Wielokąt: Na jakim etapie rozwoju jesteś Potężny Nein serial animowany?
Travis Willingham: Napisaliśmy cały sezon 1. Wszystkie scenorysy są zamknięte, jeżeli jeszcze tego nie zrobiły. Ruszamy więc do naszego zagranicznego studia. Wracamy do testów animacji i widzimy, jak wszystko wraca do normy. Zaprojektowaliśmy wszystkie postacie. Rozważane są magiczne zaklęcia i efekty. Rozmawiamy o muzyce i o tym, jak będzie się ona różnić od Vox.
Jest więc zdecydowanie ponad połowa i myślę, iż wszyscy będą naprawdę zachwyceni rozwojem sytuacji. To nie będzie ten sam ton co Maszyna Vox. W Voxzaczynają razem. To banda palantów, którzy po prostu wykorzystują swoją sytuację jak najlepiej. Myślę jednak, iż zrobiliśmy to, bo wiedzieliśmy, iż na początek mamy krótki pas startowy. [With Mighty Nein]chcieliśmy cofnąć się jeszcze bardziej i zacząć od tego, co, jak sądzę, nazwalibyśmy perspektywą sesji zerowej, która polega na indywidualnym spotykaniu się z bohaterami, poświęcaniu czasu w Jak one się łączą? i naprawdę pozwala ludziom zobaczyć najwcześniejsze etapy ich podróży.
Ponieważ, jak każdy, kto zna Potężny Nein kampania by wiedziała, bohaterowie choćby nie wiedzą, czy są dobrymi, czy złymi bohaterami. To coś, co z euforią odkrywamy.
Marisha Ray: Tak, nie zaczynaliśmy jako przyjaciele. [Everyone laughs] Zrobiliśmy nie lubić siebie.
Jakie są trzy pory roku Legenda Vox Machiny nauczył cię, iż to bierzesz pod uwagę Potężny Nein od początku?
Willinghama: Więc dużo. Myślę, iż największą rzeczą z punktu widzenia animacji, czego nigdy wcześniej nie próbowaliśmy, było to, iż gdy na ekranie pojawia się siedem postaci jednocześnie, trudno jest rysować. Musieliśmy więc znaleźć sprytne sposoby [with The Legend of Vox Machina] aby podzielić grupę lub upewnić się, iż skupiono się na określonych postaciach. jeżeli naprawdę rozmawiają dwie postacie, czy wszyscy inni muszą być w tle?
Kiedy graliśmy przy stole, motto brzmiało: „Nigdy nie dziel drużyny”. W animacji jest dokładnie odwrotnie: „Spróbuj znaleźć jakąkolwiek okazję do podzielenia drużyny”. Nie tylko ze względu na animację, ale także po to, aby naprawdę można było skupić się na postaci.
Czy proces tworzenia programów – tych skondensowanych, zintensyfikowanych wersji tych historii – zmienił sposób, w jaki odgrywasz role przy stole? Czy w głębi duszy myślisz, Ta gra musi kiedyś zagrać jako program telewizyjny?
Liam O’Brien: Niektórzy ludzie mogą tak myśleć. Ale jeżeli spojrzysz zespół Bells Hells, z którym gramy tak jak terazto najbardziej dziwaczna banda z Legionu Samobójców. Jesteś jak, Dlaczego oni są razem? To znaczy wiem, gdzie oni teraz są, ale na początku pomyślałeś: Kim są ci ludzie? Co się dzieje?
Dlatego też naszym widzom nie wydawało się, iż przyszliśmy w stylu: OK, rysunek numer trzy, oto, co według grupy fokusowej będzie najlepsze. Wszyscy po prostu skupiali się na czymś, co według nich byłoby zabawne. I to wszystko, co kiedykolwiek zrobiliśmy przy stole. Na pewno są momenty, w których myślimy: „Było fajnie. Całkowicie widzę tę animację. Ale to jest skutek uboczny, a nie cel.
Promień: Tak, czuję, iż kiedy weszliśmy do Mighty Nein, pomyśleliśmy: O rany, ta grupa jest szalona. Spójrz na nich, to Legion Samobójców! A potem Bells Hells powiedział: Potrzymaj mi piwo. jeżeli chodzi o miniserial to jak coś z Nieszczęście lub którykolwiek z Exandria Nieograniczonamamy zwrot, którego używamy, gdy to robimy: „Prowadź tak, jakbyś to ukradł”. Masz tylko cztery lub w najlepszym razie osiem odcinków, więc musisz działać mocno, działać gwałtownie i angażować się.
Myślę jednak, iż bardziej wskazuje to na mniejszą liczbę odcinków w miniserialu, jeżeli chodzi o robienie czegokolwiek przy stole w inny sposób. Jedyną rzeczą, która naprawdę się zmienia, jest to, iż czasami wydarzy się coś fajnego i pomyślimy: „Cholera, to będzie świetna animacja”.
Skoro mowa o tych serialach, Potężny Nein I Dzwony Piekłooto najgłupsze pytanie, jakie mogę ci zadać. Amazon przychodzi do Ciebie z dużą stertą pieniędzy i mówi: „Możesz to wykorzystać do końca Legenda Vox Machiny tak jak sobie to wyobrażałeś, lub zrób Potężny Nein pokaż albo zrób Dzwony Piekło pokaż lub zrób oryginalny pokaz według własnego wyboru – ale tylko jeden z nich i nic więcej. Co wybierasz?
O’Brien: To znaczy, iż musimy zabić pozostałe dzieci? Kocham to! To jest dobre.
Willinghama: To jest pytanie z Hells of Despath. Człowiek. Pewnie bym uderzył – o Boże. Powiedziałbym Potężny Neinbo mieliśmy okazję pogryźć Vox Machinę. I myślę, iż większy świat byłby dzięki temu bogatszy. Sezon 3 [of Legend of Vox Machina] kończy się w miłym miejscu. jeżeli to koniec historii, to świetnie, ale przynajmniej mamy Potężny Nein z tego.
O’Brien: To prawda, to prawda.
Willinghama: To była decyzja podjęta z zimną krwią!
Promień: Ja wiem! To takie trudne!
Willinghama: Nie chcę być prezydentem Stanów Zjednoczonych. Nie każ mi naciskać przycisku!
Promień: To znaczy, bardzo chciałbym po prostu do niego dotrzeć Nieszczęście. jeżeli dadzą nam dużą sumę pieniędzy w stylu: „To twoje 100 milionów dolarów za odcinek, Pierścienie Mocy-poziom rzeczy”… Wyobraź sobie to z Nieszczęście.
Willinghama: Teraz mam czego żałować!
Promień: Jest w porządku! Rozpowszechniamy to! Rozpowszechniamy to.
O’Brien: Ale jest inna odpowiedź — mimo iż obie są świetne, a argument Travisa szczególnie mnie przekonuje — jednak publiczność i ja czulibyśmy się zaduszeni na śmierć, gdyby nie udało nam się zobaczyć Maszyna Voxhistoria, od której zaczęliśmy, zakończymy. Kocham wszystkie nasze dzieci, ale to nasze pierwsze dziecko. Nauczyliśmy się robić wszystko, co robimy z tymi dupkami, więc chciałbym zobaczyć, jak dotrą do mety.
Willinghama: Zabezpieczyliśmy nasze bazy. Dziękować Bóg.
Legenda Vox Machiny sezon 3 jest już transmitowany w Prime Video.