Nowe okręty – Zamknięte testy 13.11

rykoszet.info 2 godzin temu

Kapitanowie!

Z okazji nadchodzącego sezonu świątecznego, mamy dwa nowe statki, które rozpoczną proces testowania.

Amerykański niszczyciel X tieru Hull

Hipotetyczny projekt całkowitego przbrojenia niszczyciela klasy Forrest Sherman, z nowoczesnymi działami 203 mm Mark 71, opracowanymi w latach 70. w ramach programu Major Caliber Light Weight Gun (MCLWG). USS Hull wszedł do służby w 1958 roku i miał prototyp Mark 71 zainstalowany na dziobie w latach 1975-1979.

Niektóre odmiany niszczycieli w naszej grze często nazywane są „niszczycielami artyleryjskimi” i porównywane do krążowników pod względem stylu gry – Hull podnosi ten koncept do ekstremum! Choć technicznie jest siostrzanym statkiem Forrest Sherman, Hull zamiast tego ma trzy pojedyncze działa 203 mm, o cechach podobnych do tych znalezionych na Des Moines. Choć jego obrażenia na minutę są przeciętne z powodu niewielkiej liczby luf, wysoka szansa na podpalenie i penetracja jej pocisków HE pozwolą jej zadawać obrażenia bardziej niezawodnie niż jej rówieśnicy o mniejszych kalibrze. Dodatkowo, poprawione kąty rykoszetu pozwolą Hullowi zaskoczyć wrogie krążowniki niebezpiecznymi salwami AP. Choć ma dostęp do torped o dalekim zasięgu, są one podobne do tych na Forrest Sherman i mają bardzo ograniczone kąty wystrzału. jeżeli chodzi o przetrwanie, duży rozmiar Hulla, słaba maskowanie i niska prędkość będą znacznymi wadami; jednak dysponuje szeregiem ulepszonych środków. Wyspecjalizowana Grupa Naprawcza, Doładowanie Silnika z podobnymi cechami jak te, które występują na francuskich niszczycielach, oraz Obrona Przeciwlotnicza podobna do tej, którą mają inne amerykańskie niszczyciele, pomogą zrekompensować jej inne niedociągnięcia.

W bitwie Hull działa jako groźny niszczyciel drugiej linii. Choć w roli bezpośredniego kontestatora punktów przechwytywania i wrogich niszczycieli sprawdzi się słabo, jej główna bateria stanowi poważne zagrożenie dla wrogich statków; podobnie jak Elbing, Hull najlepiej sprawdzi się, strzelając AP w burtę nieprzyjaciół.

Szczegółowe charakterystyki okrętu

Punkty Wytrzymałości – 24900. Pancerz – 19 mm.
Główna bateria – 3×1 203 mm. Zasięg ognia – 12,3 km.
Maksymalne obrażenia pocisku HE – 2800. Penetracja pancerza pocisku HE – 34 mm. Szansa na podpalenie – 14%. Prędkość początkowa HE – 899 m/s.
Maksymalne obrażenia pocisku AP – 4900. Prędkość początkowa AP – 899 m/s.
Czas przeładowania – 3,0 s. Czas obrotu o 180 stopni – 6 s. Maksymalne rozrzucenie – 107 m. Sigma – 2.00.

Bomby głębinowe:
Maksymalne obrażenia – 5100.0. Liczba ładunków – 2. Bomby w ładunku – 8. Czas przeładowania – 40.0 s.

Wyrzutnie torped – 4×1 533 mm.
Maksymalne obrażenia – 17900. Zasięg – 16,5 km. Prędkość – 66 węzłów. Czas przeładowania – 73 s. Czas obrotu wyrzutni o 180 stopni – 7.2 s. Wykrywalność torped – 1.4 km.

Obrona AA: 3×1 203.0 mm., 2×2 76.2 mm.
Obrona AA średniego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 77, prawdopodobieństwo trafienia – 100 %, strefa działania – 4.0 km;
Obrona AA dalekiego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 116, prawdopodobieństwo trafienia – 100 %, strefa działania – 6.9 km;
Liczba eksplozji w salwie – 5, obrażenia w obrębie eksplozji – 2240, strefa działania 3.5 – 6.9 km.

Maksymalna prędkość – 33.9 węzłów. Promień skrętu – 680 m. Czas zmiany kierunku – 5.3 s. Wykrywalność powierzchniowa – 8.0 km. Wykrywalność powietrzna – 3.8 km. Wykrywalność po strzelaniu z głównych dział w dymie – 4.6 km.

Dostępne materiały ekspoatacyjne:

1 slot – Grupa naprawczo-ratunkowa (Czas trwania 5 s; Czas przeładowania 40 s; Sprzęt jest nieograniczony)

2 slot – Wyspecjalizowane Grupy Naprawcze (Czas trwania 20 s; HP na sekundę 249.0; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)

3 slot – Doładowanie Silnika (Czas trwania 120 s; Maksymalna prędkość +15%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 3)

4 slot – Obrona Przeciwlotnicza (Czas trwania 40 s; Średnie obrażenia AA +100%; Obrażenia w obrębie eksplozji pocisków wystrzelonych z średnich i dalekozasięgowych obron AA 300%; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 4)

Wszystkie statystyki są podane bez modyfikatorów załogi i usprawnień. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.

Włoski Krążownik Ferrante Gonzaga, Tier IX

Hipotetyczny projekt lekkiego krążownika uzbrojonego w nowoczesne działa 135 mm o podwójnym zastosowaniu, które były w trakcie opracowywania we Włoszech w późnych latach 30. Kadłub i architektura statku są podobne do krążowników klasy Duca degli Abruzzi.

Ponieważ statek jest odgałęzieniem linii krążowników Condottieri, nosi imię Ferrante Gonzagi, słynnego włoskiego condottiere z XVI wieku.

Dla fanów lekkich krążowników typu „glass cannon”, takich jak Colbert, Ferrante Gonzaga będzie pasować jak ulał. Uzbrojony w główną baterię czterech potrójnych wież 135 mm i wyposażony w pociski HE i SAP, Gonzaga jest w stanie zadawać ogromne obrażenia, ale pamiętaj, iż jej główna bateria ma stosunkowo krótki zasięg ognia. Dodatkowo, uzbrojona jest w dalekozasięgowe i mocno uderzające torpedy, choć tylko w jedną potrójną wyrzutnię po każdej stronie i z długim czasem przeładowania. Ferrante Gonzaga może również pochwalić się bardzo dobrym maskowaniem dla krążownika i imponującym arsenałem środków; Wysokoprężna Wytwornica Dymu z dodatkowymi ładunkami, Awaryjne Doładowanie Silnika oraz Grupa Naprawcza pomogą zrekompensować krótki zasięg głównej baterii, słaby pancerz i niewielką liczbę punktów hitów.

Jeśli chodzi o styl gry, Ferrante Gonzaga będzie działać jako drapieżnik w zasadzce, wykorzystując swoje dobre maskowanie i wysokie obrażenia na minutę, by zaskoczyć i zniszczyć wrogie jednostki. Po przeprowadzeniu ataku, Wysokoprężna Wytwornica Dymu i Awaryjne Doładowanie Silnika pozwolą jej gwałtownie się wycofać i wrócić do bezpiecznych wód. Uważaj na czas przeładowania swoich środków i bądź ostrożny w stosunku do wrogich niszczycieli; jeżeli zostaniesz wykryty bez dostępnych materiałów, Ferrante niedługo znajdzie się na dnie.

Szczegółowe parametry okrętu

Punkty Wytrzymałości – 34100. Pancerz – 16 mm. Czas trwania pożaru: 30 s.
Ochrona torpedowa – 16 %.
Główna bateria – 4×3 135 mm. Zasięg ognia – 13.4 km.
Maksymalne obrażenia pocisku HE – 1950. Penetracja pancerza pocisku HE – 23 mm. Szansa na podpalenie – 9.0%. Prędkość początkowa HE – 875 m/s.
Maksymalne obrażenia pocisku SAP – 3050. Penetracja pancerza pocisku SAP – 38 mm. Prędkość początkowa SAP – 875 m/s.
Czas przeładowania – 8.5 s. Czas obrotu o 180 stopni – 9.5 s. Maksymalne rozrzucenie – 125 m. Sigma – 2.05.

Bomby głębinowe:
Maksymalne obrażenia – 3200.0. Liczba ładunków – 2. Bomby w ładunku – 6. Czas przeładowania – 40.0 s.

Wyrzutnie torped – 2×3 533 mm.
Maksymalne obrażenia – 20433. Zasięg – 10.0 km. Prędkość – 72 węzły. Czas przeładowania – 120 s. Czas obrotu wyrzutni o 180 stopni – 7.2 s. Wykrywalność torped – 1.7 km.

Bateria dodatkowa:

6×2 100.0 mm, zasięg – 7.3 km.
Maksymalne obrażenia pocisku HE – 1700. Szansa na podpalenie – 6%. Prędkość początkowa HE – 1000 m/s.

Obrona AA: 4×3 135.0 mm., 12×2 65.0 mm., 4×2 37.0 mm., 2×1 20.0 mm., 2×2 20.0 mm.
Obrona AA krótkiego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 25, prawdopodobieństwo trafienia – 85 %, strefa działania – 2.0 km;
Obrona AA średniego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 347, prawdopodobieństwo trafienia – 90 %, strefa działania – 3.7 km;
Obrona AA dalekiego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 39, prawdopodobieństwo trafienia – 90 %, strefa działania – 5.2 km;
Liczba eksplozji w salwie – 2, obrażenia w obrębie eksplozji – 1540, strefa działania 3.5 – 5.2 km.

Maksymalna prędkość – 35.0 węzłów. Promień skrętu – 600 m. Czas zmiany kierunku – 8.9 s. Wykrywalność powierzchniowa – 11.0 km. Wykrywalność powietrzna – 6.4 km. Wykrywalność po strzelaniu z głównych dział w dymie – 5.0 km.

Dostępne materiały eksploatacyjne:

1 slot – Grupa naprawczo-ratunkowa (Czas trwania 5 s; Czas przeładowania 60 s; Sprzęt jest nieograniczony)

2 slot – Grupa Naprawcza (Czas trwania 28 s; HP na sekundę 170.5; Czas przeładowania 80 s; Ładunki 3)

3 slot – Wysokoprężna Wytwornica Dymu (Czas trwania 40 s; Czas trwania 10 s; Promień 510.0 m; Czas przeładowania 160 s; Ładunki 3)

4 slot – Awaryjne Doładowanie Silnika (Czas trwania 40 s; Maksymalna prędkość +20%; Czas przeładowania 120 s; Ładunki 5)

Wszystkie statystyki są podane bez modyfikatorów załogi i usprawnień. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.

Idź do oryginalnego materiału