Najlepsze thrillery do obejrzenia w serwisie Netflix w październiku

cyberfeed.pl 2 tygodni temu


Netflix wkracza w sezon jesienny w październiku, wprowadzając szereg świetnych dodatków, w tym sporo thrillerów. Wraz z bardzo oczekiwanym kontynuacja brutalnego thrillera Netflixa Platformastreamer dodał także sporo starszych thrillerów, w tym kilka świetnych z pierwszej dekady XXI wieku i kilka sięgających jeszcze dalej.

Co miesiąc wybieramy w serwisie Netflix kilka thrillerów pasujących do bieżącego sezonu. Czasami dobrze komponują się z nadchodzącym wydaniem. Inne tytuły mogą być nowościami na platformie.

Chociaż Netflix nie jest specjalnie znany z selekcji klasycznych filmów, w tym miesiącu pojawiło się kilka perełek Alfreda Hitchcocka, w tym Ptaki I Marniektóry tym razem choćby nie przedstawił naszych rekomendacji. jeżeli chodzi o to, co znalazło się na naszej liście, mamy film Michaela Manna, w którym występuje Tom Cruise w roli płatnego zabójcy, Anthony Hopkins powracający do roli Hannibala Lectera i oczywiście nie mogliśmy całkowicie pominąć Hitchcocka.

Wybór redaktora: Zabezpieczenie

Zdjęcie: domowe wideo Warnera

Dyrektor: Michaela Manna
Rzucać: Toma Cruise’a, Jamiego Foxxa i Marka Ruffalo

Jeśli kiedykolwiek chciałeś obejrzeć Metamorfoza Toma Cruise’a w chirurgicznie sprawnego zabójcę kontraktowego z sadystyczną skłonnością do manipulacji Zabezpieczenie film dla ciebie. Film Michaela Manna z 2004 roku to z pewnością jeden z najlepszych thrillerów z początków historii: ponura i stylowa podróż w stylu neo-noir do wizji Los Angeles, która w dzisiejszych czasach przypomina dzieło z epoki.

Kiedy Max (Jamie Foxx), niezadowolony taksówkarz, otrzymuje propozycję 600 dolarów za pełnienie roli osobistego szofera ubranego mężczyzny o imieniu Vincent (Cruise), początkowo wykorzystuje tę okazję jako dobrodziejstwo. Jednak niedługo potem Max zdaje sobie sprawę, co planuje jego pasażer na wieczór. Zabezpieczenie jest porywający, napędzający i fachowo wykonany. Innymi słowy, to naprawdę niezła przejażdżka. —Toussaint Egan

Zdjęcie: Najważniejsze zdjęcia

Dyrektor: Alfreda Hitchcocka
Rzucać: Anthony’ego Perkinsa, Janet Leigh i Verę Miles

Film Alfreda Hitchcocka z 1960 roku jest powszechnie wymieniany nie tylko jako jeden z najlepszych horrorów swojej epoki, ale także jako jeden z najwspanialszych filmów wszechczasów. Powód tego jest oczywisty dla wszystkich, kto usiadł, aby to obejrzeć: naprawdę tak jest To cholernie dobre. To, co zaczyna się pozornie jako thriller kryminalny dla umysłowych, w którym uczestniczy sekretarz nieruchomości i 40 000 dolarów, gwałtownie zmienia się w terytorium slashera, by ostatecznie stać się thrillerem psychologicznym napiętym i przerażającym jak garota.

Anthony Perkins daje występ swojego życia jako Norman Bates, cichy i groźny właściciel skromnego motelu, w którym potajemnie rozgrywa się mnóstwo horrorów. Podobnie Vera Miles, grająca zdeterminowaną młodą kobietę poszukującą miejsca pobytu swojej zaginionej siostry. Po prostu nie można przecenić wielkości Psycholwpływ na amerykańskie horrory; to po prostu nieunikniony moment „przed i po”. To bez wątpienia magnum opus Alfreda Hitchcocka, a na dodatek cholernie dobry thriller. jeżeli nie oglądałeś, musisz to zrobić. A choćby jeżeli to oglądałeś, gwarantuję, iż spóźnisz się na kolejną odprawę. —TE

CZERWONY SMOK, Anthony Hopkins, Edward Norton, 2002, (c) Universal/dzięki uprzejmości Everett CollectionObraz: Obrazy uniwersalne

Dyrektor: Bretta Ratnera
Rzucać: Anthony’ego Hopkinsa, Edwarda Nortona i Ralpha Fiennesa

Czerwony Smok to trzeci występ Anthony’ego Hopkinsa w roli niesławnego fikcyjnego seryjnego mordercy, doktora Hannibala Lectera, i jak zwykle legenda ekranu daje fantastyczny występ, który sprawia, iż ​​warto obejrzeć ten wpis osobno.

Prequel do Milczenie owiec, Czerwony Smok podąża za emerytowanym agentem FBI i profilerem seryjnych morderców Willem Grahamem (Edward Norton), który zostaje sprowadzony, aby pomóc w zbadaniu tajemniczych morderstw dwóch rodzin. Aby jednak dowiedzieć się, o co chodzi temu nowemu zabójcy (Ralph Fiennes), Will musi współpracować z doktorem Lecterem, który kilka lat wcześniej omal nie zabił profilera podczas aresztowania Lectera. Oczywiście ta kooperacja prowadzi do niekończącego się labiryntu gier umysłowych i tylko kilku pomocnych wskazówek, gdy Will spieszy się, by ocalić następną ofiarę tego zabójcy.

Choć prawdopodobnie znacznie słabszy film niż oba Milczenie owiec I Hannibala, Czerwony Smok to wciąż niesamowicie zabawny thriller, z wystarczającą ilością sekretnego sosu Hopkinsa, aby zawsze było ciekawie, a fantastyczne występy Nortona i Fiennesa sprawiają, iż film toczy się pomiędzy wizytami w zaskakująco wygodnym kwaterze Hannibala. —Austena Goslina



Source link

Idź do oryginalnego materiału