Najlepsze thrillery do obejrzenia na Netflixie w lipcu

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Lato w końcu nadeszło, a niestety w większości miejsc oznacza to, iż jest teraz za gorąco, żeby cokolwiek robić na zewnątrz. Zamiast tego, dlaczego nie rozsiąść się wygodnie w AC i zrelaksować się przy dobrym thrillerze lub dwóch?

Co miesiąc wybieramy kilka thrillerów na Netflixie, które pasują do bieżącego sezonu. Czasami dobrze komponują się z nadchodzącymi premierami. Inne tytuły mogą być nowościami na platformie.

Ale to wszystko są tylko najlepsze letnie seanse — z solidną dawką seryjnych zabójstw. Tym razem mamy współczesny południowokoreański klasyk o znajdowaniu przyjaciół i euforii i tragedii zachodów słońca; najbardziej szalony występ Christiana Bale’a; i thriller o przetrwaniu, który z pewnością nie pozwoli ci wyjść z lasu tego lata.


Wybór redaktora: Burning

Zdjęcie: Pinehouse Film za pośrednictwem Everett Collection

Dyrektor: Lee Chang-dong
Rzucać: Yoo Ah-in, Steven Yeun, Jeon Jong-seo

Psychologiczny thriller Lee Chang-donga zaczyna się dość prosto: Lee Jong-su (Piekielnys Yoo Ah-in), początkujący powieściopisarz mieszkający w Seulu, spotyka Shin Hae-mi (Jeon Jong-seo), starego kolegę z klasy, podczas gdy dostarcza paczkę do swojej codziennej pracy. Hae-mi ma zamiar wyjechać do Afryki i prosi Jong-su, aby zaopiekował się jej kotem, gdy ona będzie poza domem. Jak dotąd, wszystko idzie dobrze. To kiedy Hae-mi wraca z Afryki z Benem (Steven Yeun), bogatym mężczyzną, z którym się związała, sprawy zaczynają wkraczać na niesmaczne terytorium.

Jaka jest prawdziwa natura związku Bena i Hae-mi? Czy ona naprawdę wybrała się w podróż do Afryki, a jeżeli nie, to dokąd? Nie mogę obiecać, iż znajdziesz ostateczne odpowiedzi na te pytania, oglądając PalenieMogę jednak obiecać, iż obejrzysz jeden z najbardziej niepokojących, tragicznych i niezapomnianych filmów lat 2010. —Toussaint Egan

Amerykański Psycho

Zdjęcie: Columbia Pictures

Dyrektor: Mary Harron
Rzucać: Christian Bale, Willem Dafoe, Jared Leto

W swojej powieści science-fiction z 1986 r. Liczba zeroWilliam Gibson napisał, iż „niezwykle bogaci nie byli już choćby w najmniejszym stopniu ludźmi”. Mógł równie dobrze mówić o morderczym bohaterze powieści Breta Eastona Ellisa z 1991 r. Amerykański Psycho. Adaptacja powieści Ellisa autorstwa Mary Harron przedstawia Christiana Bale’a jako Patricka Batemana, mizantropicznego bankiera inwestycyjnego, który dorabia jako seryjny morderca w szczytowym okresie ekscesów pod koniec lat 80., wyładowując swój gniew na każdym, kto miał pecha znaleźć się w jego pobliżu. Pracownicy seksualni, bezdomni, rywalizujący współpracownicy, jakkolwiek to nazwiesz. Deprawacja Patricka nie zna końca, podobnie jak nieludzkość wysoko postawionych finansów korporacyjnych, które najwyraźniej oddają się jego epizodom bezwzględnej przemocy.

Film Harrona zagląda głęboko w atramentowo-czarną pustkę w sercu amerykańskich instytucji finansowych, aby lepiej zrozumieć pustkę i horror, które kipią pod powierzchnią oszałamiających narożnych biur i nieskazitelnie wyprasowanych garniturów. To wstrząsający, brutalny i dezorientujący sen fugi horroru i cholernie dobry thriller. —TE

Sam

Obraz: XYZ Films/Magnes Relaying

Dyrektor: Jan Hyams
Rzucać: Jules Willcox, Marc Menchaca, Anthony Heald

Utrzymanie wątku seryjnego mordercy to jeden z najlepszych thrillerów o przetrwaniu ostatnich lat. Sam, który opowiada o młodej kobiecie, która zostaje porwana i uwięziona w małej chatce na odludziu. Jak wszystkie świetne filmy o przetrwaniu, Sam jest w większości oparta na procesach. Oglądamy naszą główną bohaterkę, Jessicę, graną z ogromnym determinacją przez Jules Wilcox, metodycznie pracującą nad swoimi kłopotami i planującą ucieczkę, podczas gdy jej bezimienny napastnik (Marc Menchaca) planuje jej morderstwo.

Reżyser filmu akcji John Hyams (Uniwersalny Żołnierz: Dzień Rozrachunku) filmuje sceny, w których Jessica jest uwięziona, z typową dla siebie nieustępliwą, praktyczną precyzją, sprawiając, iż widzowie czują każdą jej próbę ucieczki w dołku żołądka. Jednak pomimo całej skuteczności tych scen uwięzienia, Hyams najbardziej wyróżnia się w momentach, w których Jessica musi dosłownie walczyć o życie. To podnosi Sam od solidnego thrillera do czegoś naprawdę wstrząsającego. —Austen Goslin



Source link

Idź do oryginalnego materiału