Gdy Kochaj mnie Reżyserzy Sam i Andrew Zuchero postanowili nakręcić swój pierwszy film, ustalili poziom trudności na poziomie Boga: Tylko chcę zrobić film o zakochanych robotach postapokaliptycznych (Grane przez Kristen Stewart i Steven Yeun), chcieli użyć intensywnej ruchu. I pełna animacja postaci do przechwytywania ruchu. I sekwencje akcji na żywo. I chcieli, aby historia rozciągała się od małych szczegółów na temat zdewastowanej Ziemi do skali na poziomie galaktycznym.
„Nie wiedzieliśmy, czy kiedykolwiek będziemy w stanie zrobić kolejny film, więc chcieliśmy zrobić Wszystko zabawne rzeczy ” – powiedział Andrew Polygon przed Kochaj mnieWydanie teatralne 31 stycznia. „Chcieliśmy zrobić roboty i strzelać do nich w niesamowitych lokalizacjach wokół Planet Earth i żyć marzeniem o byciu George’em Lucasem na początku lat 70. Chcieliśmy ożywić, jak Walt Disney i Pixar. I wreszcie chcieliśmy być na planie z kamerą filmową, strzelając 35 mm z dwoma najbardziej niesamowitymi aktorami, które dziś pracują. ”
„Lubimy rzeczy, które są trudne” – mówi Sam. „Lubimy wspinać się po górach. Lubimy współpracować. [Laughs] Lubimy się uczyć ”.
To pragnienie bycia Pixarem i George’em Lucasem jednocześnie pomaga wyjaśnić projekt ich bohatera ME, bułkę pogodową zasilaną energią słoneczną wyrażoną przez Kristen Stewart, a później graną przez nią w humanoidalnej formie, w Mo-cap i akcji na żywo. W tym ekskluzywnym klipie boja, która dopiero zaczyna osiągnąć samoświadomość i badać, co to znaczy być żyjąc, skanuje resztki Internetu na opuszczonej ziemi, obserwując klipy YouTube i powiększając wpływowy deja ( także Stewart), który ostatecznie stanie się obsesją.
Dla fana science fiction, boja silnie przypomina inne nieludzkie, ale antropomorficzne roboty z popularnego kina, szczególnie Wall-e z filmu Pixar Wall-e I BB-8 z Star Wars: The Force Awakens i inne filmy. Irnising Eye, małe przesłuchujące gęty, sposób, w jaki obniża głowę, aby wskazać smutek lub wstyd-elementy te są jedynie sugestywne ludzkie zachowania, ale jasno i skutecznie komunikują ludzkie emocje. Podstawowy projekt pochodzi jednak z rzeczywistych maszyn.
„Po prostu bawiliśmy się” – mówi Sam. „W rzeczywistości istnieje mnóstwo boi, które monitorują temperatury oceaniczne, zasolenie, zmętnienie, te rzeczy, które wyglądają podobnie do naszej boi. Ale zbudowaliśmy ją w oparciu o to, czego potrzebowaliśmy, aby była osobą, aby była emocjonalna. ”
„To naprawdę nasz projektant produkcji, Zazu Myers, który wymyślił sposób na przyjęcie narzędzia zbudowanego do monitorowania środowiska i antropomorfizacji go w sposób, który wydaje się realistyczny, ale uroczy” – mówi Andrew.
Sam mówi, iż Myers pracował z Laird FX – który zbudował rekwizyty i efekty fizyczne dla serii, w tym Netflix’s Locke & KeyW Star Trek: DiscoveryW Akademia parasolowa, I Expansemiędzy innymi – stworzenie boi Physical Me, którą Zucheros strzelił na żywo w miejscu pierwszego aktu filmu. Podczas gdy ja pozostają robotem w całym filmie, ona i jej odpowiednika satelitarna (Yeun) również tworzą wirtualne przestrzenie, w których mogą wprowadzić w różnych formach.
„Po prostu zawsze mówiliśmy, iż to historia miłosna o transformacji” – mówi Sam. „Zdolność do transformacji jest bardzo ważna – umiejętność naprawy lub zmiany, co chcesz, aby dopasować się do tego, czego potrzebujesz i czego potrzebuje społeczeństwo. I ważne jest, aby nie utknąć w kamieniu. Więc Kochaj mnie dotyczy ciągłej zmiany i akceptacji ciągłej zmiany. ”
Kochaj mnie teraz w kinach.