Bulwark uchyla bram

acidcave.net 1 dzień temu
HotA Crew właśnie wrzuciło wywiad na temat Bulwarku, Dargema i przyszłości. Pełną wersję możecie znaleźć na HC. Z ważniejszych rzeczy warto wymienić:

Bulwark:
  • line-up został zatwierdzony przez Docenta;
  • miasto bazuje na północnej stylistyce: Skandynawia, szkockie wyżyny, Syberia;
  • Bulwark wrócił na deskę kreślarską w późnym 2023;
  • dużo obrony i życia, średnia szybkość, brak lataczy, ale po dwóch strzelców i casterów;
  • terenem będzie śnieg;
  • miasto ma być nastawione defensywnie, są izolacjonistami, są doświadczeni we wzmacnianiu siebie i osłabianiu wroga

  • Jednostki:
  • T1 -- kobold -- defensywna piechota;
  • T2 -- argali -- dość szybkie, bazowa część armii na początku rozgrywki;
  • T3 -- śnieżne elfy z oszczepami -- wytrzymałe jak na ich poziom, najprawdopodobniej bez kar za atakowanie wręcz;
  • T4 -- yeti -- piechota uderzeniowa;
  • T5 -- szaman -- strzelcy i casterzy, też są elfami;
  • T6 -- mamut -- najbardziej tankowane z poziomu;
  • T7 -- jotun -- potrafią mocno walnąć, rzucają zaklęcia.

  • Bohaterowie:
  • Moc -- Chieftain (Wódz) -- nastawieni na defensywę
  • Magia -- Elder (Starszy) -- poszukują nowej wiedzy;
  • Obie klasy są nastawione na korzystanie z magii wody i powietrza.

    Historia:
  • będzie się obracać wokół zmrożenia Vori, ci, którzy pozostali, musieli się dostosować do trudnych warunków, ale zmrożenie nie było ich jedynym problemem;
  • kampania będzie się kręcić wokół miecza mrozu;
  • kampanie będą zawierać postacie znane z innych kampanii H3;
  • kampania zostanie wydana wraz z miastem.

  • Koncepcje na przyszłość:
  • system wydarzeń dla edytora scenariuszy, możliwość budowania drzewa wyborów;
  • nowe warunki (frakcja gracza, obecność określonej zdolności), nowe wydarzenia (zainicjowanie walki z jednostkami, otrzymanie maszyn wojennych);
  • cztery typy zaawansowanych eventów -- globalne, miasta, zadania i bohatera;
  • planowany rebalans szkół magii -- to samo podejście co w przypadku zdolności: w pierwszej kolejności naprawa tego, co w ogóle nie działa;
  • ważniejsze i trudniejsze jest zbalansowanie zaklęć mapy przygody;
  • możliwe są dalsze zmiany w zdolnościach i speckach, ale nie będzie już tak fundamentalnych zmian;
  • więcej kampanii i scenariuszów;
  • neutrale (syreny).

    • Mapa przygody
    • Ewolucja wodza
    • Ewolucja Yeti
    • Ewolucja portretu Dargema
    • Szkic Jotuna by Docent
    • REnder Jotuna
    • Render miasta
    • Podgląd edytora eventów
    Idź do oryginalnego materiału