21 tysięcy kroków po Izerach – z Niedźwiedziem!

radio357.pl 2 tygodni temu

Znów wyruszyliśmy na szlak! Po raz trzeci Marek Niedźwiecki zaprosił Patronów Radia 357 na spacer po swoich ulubionych Górach Izerskich. Dopisała pogoda: słońce, idealna temperatura oraz towarzystwo, jak zawsze znakomite – Patroni i najbardziej znany Niedźwiedź w kraju Do tego piękno Izerów, które o każdej porze roku są zachwycające.

Wędrówkę zaczęliśmy o godzinie 10:00. Wyruszyliśmy z Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka. Patroni – około 50 osób, otrzymali od nas identyfikatory. Naszą ekipę reprezentowały: Ewa Mieczławska, Anna Markowicz i Dorota Pańczyk. Trasa prowadziła z Jakuszyc przez Samolot do Stacji Turystycznej Orle. Wracaliśmy zielonym i żółtym szlakiem do Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka, gdzie był czas na autografy, wspólne zdjęcia i posiłek.

Prawie pięciogodzinny spacer był doskonałą okazją do rozmów Słuchaczy ze swoim ulubionym dziennikarzem, ale też do poznania Patronów z różnych zakątków kraju. Łączy ich m.in. wspólna pasja do słuchania muzyki i audycji. – Moja historia z Markiem Niedźwieckim zaczęła się 38 lat – powiedział nam pan Marcin – Jako 12-sto latek poprosiłem o autograf i ku mojemu zdziwieniu po miesiącu przyszła koperta, a w środku był podpis. Dzisiaj po 38 latach przyszedłem do pana Marka z książką. I Pan Marek w niej napisał: “Marcinowi znowu, Marek Niedźwiecki”. To jest nasza wspólna historia. Dzisiaj z Radiem 357, za które bardzo dziękuję.

Każde spotkanie z Patronami to także dla nas, radiowców ogromna przyjemność. – Jest fantastycznie, czy idę sam czy z pięćdziesięcioma osobami, tak samo się cieszę. Najważniejsze jest jednak to, czy zadowoleni są ci, którzy idą ze mną, bo ja zawsze – podkreśla pan Marek – i dodaje z uśmiechem – Najbardziej się cieszę, iż nie ma mnie dzisiaj na spotkaniu redakcji muzycznej …

To nie koniec naszego pobytu w Górach Izerskich. Zostajemy do jutra (07.09.2024) i zapraszamy na wyjazdowe “Zakamarki”. – Będzie gorąco – ostrzega Marek Niedźwiecki, ale jak dodaje – nie takie rzeczy przeżyliśmy w Szklarskiej. W audycji pojawią się m.in: nowy Jon Anderson i David Gilmour. Będą też nowości z kraju i ze świata oraz klasyki wyjazdowe.

Od 10:00 do 13:00 będziemy na tarasie widokowym 4 Peron dworca PKP Szklarska Poręba Górna. Można nas odwiedzić i tym samym wziąć udział w audycji na żywo. Zapraszamy!

Zdjęcia: Radio 357

Podczas pobytu w Górach Izerskich, ekipę Radia 357 gości Dolnośląskie Centrum Sportu Polana Jakuszycka: https://polanajakuszycka.pl/.