Twórcy Dan Da Dan zagłębiają się w relację Momo i Okarun

cyberfeed.pl 1 dzień temu


Dan Da Dan ma romans wszech czasów: Chłopak spotyka dziewczynę. Chłopak wierzy w kosmitów. Dziewczyna wierzy w duchy. Chłopak idzie do nawiedzonego tunelu i ma okultystyczne spotkanie, podczas którego duch o imieniu Turbo Granny kradnie mu penisa.

Ta absurdalna przesłanka stała się inspiracją dla nadchodzącego anime od Science Saru, Dan Da Dan. Spektakl, który jest na podstawie mangi o tym samym tytule autorstwa Yukinobu Tatsu, opowiada historię dwójki młodych dorosłych, Kena Takakury (nazywanego przez przyjaciół Okarun) i Momo Ayase, którzy nagle znajdują się w środku nadprzyrodzonej przygody. Dwójka ta współpracuje, aby pokonać kosmitów i yokai w bitwach, próbując odnaleźć dawno zaginione genitalia Okaruna.

[Ed. note: This interview talks about the events in the first episode of the anime Dan Da Dan.]

Dan Da Dan ma trochę wszystkiego — gorączkowe sekwencje akcji, okultyzm, klasyczne elementy science fiction, a choćby elementy z komedii romantycznych. Choć akcja może być centralna dla tej serii shonen, serial równoważy swoje cięższe momenty lekkimi elementami komedii romantycznej, które pojawiają się wraz z niezręczną i rozwijającą się relacją Momo i Okarun. W anime widzowie mogą to zobaczyć, gdy kamera zatrzymuje się na nieśmiałym, unikającym spojrzeniu Okarun lub zmarszczonym spojrzeniu Momo, gdy krzyczy o swojej obsesji, japońskim aktorze Kenie Takakurze.

Producent Aoi Hiroyuki powiedział serwisowi Polygon, iż zespół nazywa tego typu małe interakcje „codzienną akcją” lub „codziennym kierunkiem” i uważa je za najważniejsze dla uchwycenia tonu Dan Da Dan.

„Chcieliśmy się upewnić, iż skupimy się na nich bardziej niż na normalnym anime, dzięki czemu w animacji będzie więcej ruchu niż w normalnym anime” – powiedział Hiroyuki podczas rozmowy wideo. „To celowe, chcieliśmy użyć akcji zamiast słów, aby przedstawić tego rodzaju małe interakcje”.

Oprócz tych momentów zespół miał to, co Hiroyuki nazwał „scenami głównymi”, z rytmami, które były ze sobą powiązane pod względem stylu, ale uwypuklały różnice w sposobie, w jaki zmieniała się relacja między Momo i Okarunem.

„Jest scena, w której Momo oddaje magazyn Okarunowi” – ​​powiedział Hiroyuki. „Pod koniec odcinka, kiedy Okarun oddaje swoje ubrania Momo, bo jest zawstydzony. Te dwie sceny są bardzo podobne w sposobie, w jaki są pokazywane, ponieważ pokazują, jak ich relacja zmieniła się od czasu, gdy byli w szkole, od czasu, gdy doświadczyli całej tej nadprzyrodzonej rzeczy później”.

W swej istocie, Dan Da Dan to seria, która bez skrępowania czerpie inspirację z przeróżnych gatunków, takich jak horror, komedie romantyczne i inne — Hiroyuki uważa, iż ​​ta metoda jest przynajmniej częściowo zasługą wyjątkowego podejścia Fugi Yamashiro jako reżysera.

„Praca z, wiesz, reżyserem Yamashiro, jest bardzo młodym reżyserem. To jego debiut reżyserski. Ale jest bardzo namiętny. Jest bardzo interesujący. […] Pracując z nim, choćby na etapie pisania scenariusza, miał różne uwagi, albo też przytaczał te uwagi, oglądając inne media”.

Biorąc pod uwagę wszystkie gatunki, które mają wpływ na tę serię, łatwo byłoby Dan Da Dan być rozproszonym lub nieskoncentrowanym, ale tak nie jest. Zamiast tego dostarcza pulsującą serię akcji, która jest tak samo zainteresowana zanurzeniem się w codziennym życiu i relacjach swoich postaci, jak i pokazywaniem kolejnego wielkiego złoczyńcy, z którym będzie walczyć jego obsada. Na koniec dostajemy świat, który wydaje się zamieszkany i żywy — bez względu na to, gdzie Turbo Granny pojawi się następnym razem.

Dan Da DanPierwsze trzy odcinki są teraz wyświetlane w ramach premiery kinowej. Pierwszy odcinek będzie można obejrzeć na Crunchyroll, Netflix i Hulu 3 października.



Source link

Idź do oryginalnego materiału