24 stycznia Hit D&D Resyce Play szereg Wymiar 20 zrobił to Wyprzedany debiut Madison Square Garden. Jak się przygotowali „Rękawica w ogrodzie” gdzie członkowie obsady przywrócili swoje postacie z Niepewne miasto Arc of the Show Przed 20 000 krzyczących fanów? Odpowiedź różniła się w zależności od członka obsady. Z załogą w Nowym Jorku Polygon poprosił ich o każdy dźwięk z rytuałem przed grą.
Wywiady zostały zredagowane i skondensowane dla jasności.
Lou Wilson (Kingston Brown)
Najczęściej jeżdżę, jeżeli chodzi o wydajność, polega na tym, iż twoje ciało musi się spotkać, więc obie te rzeczy muszą zostać rozgrzane. Więc naprawdę lubię ćwiczyć przed koncertem. jeżeli nie mogę dostać się na siłownię, po prostu pójdę na długi spacer, spróbuję podnieść tętno, spróbuję zdobyć ciało gorącyi wiedząc, iż coś nadchodzi.
A potem lubię też poprawić mój umysł, więc jest to intensywneładowanie muzyki. Izolacja. Przestrzeń, by uderzyć w rytm, który chciałbym z mózgu, a tupot chciałbym wejść do serialu. Ale myślę też, iż szczególnie w przypadku tego rodzaju pracy – zwłaszcza D&D – spotyka się trochę z moimi przyjaciółmi, aby zgromadzić nas wszystkich i czuć się na tej samej stronie, robimy bity, czujemy się naturalne i komfortowe z tym Grupa, zanim zabierzemy publiczność do tej przestrzeni ze sobą.
[In terms of music] Lubię słuchać rzeczy, które są związane z energią, z którą chcę pojawić się na scenie, albo to tylko rodzaj rzeczy, które mnie prowadzą. Myślę, iż prawdopodobnie słucham „Hipnotyzuj” przez notoryczne duże tysiąc razy [before Madison Square Garden]. Posłucham Ta piosenka, którą zrobił projekt Alan Parsons [“Sirius”] To była piosenka Chicago Bulls – słucham jej około tysiąca razy. Prawdopodobnie wysłucham jakiejś opery. Rzeczy, które są epickie w skali. Carmina BuranaPrawdopodobnie wysłucham tej grupy. I wyobraź sobie, iż bramy nieba otwierają się, gdy wchodzę na scenę Madison Square Garden. Myślę, iż tak właśnie się czuje, gdy 20 000 ludzi dostaje banany, kiedy wychodzisz na scenę.
Ally Beardsley (Pete Conlan)
Aby przygotować się do programu, mam starą skorupę kraba, która moim zdaniem zawiera duszę mojego wuja. Dotykam tego. Mam to na małym ołtarzu. Lubię nosić naprawdę specyficzny balsam o pachnieniu czarnej pieprzu, dlatego zawsze położyłem go na piersi i żołądku wcześnie rano. Bardzo ważne jest, aby opóźniać kofeinę i jak najszybciej zobaczyć naturalne światło. A jeżeli możesz, zdobądź bezpośrednie światło słoneczne na brzuchu i klatce piersiowej. To jest naprawdę ważne. Zwykle szlifuję własne ziaren kawy i zrobię to na zewnątrz w słońcu.
Dotykam skorupy kraba, zakładam balsam pieprzu. Lubię jechać do programów, aby móc słuchać muzyki, ale staram się słuchać tej rzeczy zwanej „tonami uzdrawiania”. I to jest jak ta specyficzna częstotliwość i wszystkie mają naprawdę zawstydzające imiona, takie jak „przebaczenie dla siebie” – to takie hipis, to śmieszne. Ale teraz jestem po prostu bardzo uzależniony od poczucia spokoju, które dostaję.
Wydaje mi się, iż podczas występów trudno jest wziąć pełny, głęboki oddech i uzyskać rodzaj uziemienia, którego potrzebujesz. Przy całym naszym specyficznym stylu komedii naprawdę lubimy grać tak normalnie, jak to możliwe, aby podkreślić, jak szalony ktoś pójdzie. I to też lubię robić, po prostu pokazaj się na program prawie tak, jakbym się rozwinął i jestem gotowy być jak najbardziej inteligencji i normalny, aby Lou mógł powiedzieć coś zupełnie szalonego.
Naprawdę to ignoruję. Naprawdę ignoruję program. Naprawdę staram się o tym nie myśleć. Jestem jedną z tych ludzi, którzy po prostu zamieni się w niespokojny ogon, jeżeli przepełnię. I tak bardzo niedoprzedza do tego, iż głęboko zakorzeniona jest moja odpowiedź. To jest dla mnie złe. Już zaczynam się kręcić.
Lubię trochę przestoju – prawie jak równolegle. Gdybyśmy byli w przestrzeni, w której moglibyśmy grać w niektóre gry lub coś w tym rodzaju… gdybyśmy grali w Mario Kart. Nigdy tego nie zrobiliśmy, aby przygotować się do programu, kiedykolwiek. Ale gdybyśmy grali wcześniej Mario Kart, myślę, iż to byłaby moja idealna wersja.
Brennan Lee Mulligan (mistrz Dungeon)
Sposób, w jaki przygotowuję się do programu na żywo: dostaję komputer laptopa. Otwieram to i otwieram mój Notatki z kampanii. Tworzę zestaw – [burps] Och, kanapka z kurczaka! -Bullet punktów znaczących fabuły-Przestań się śmiać! Miałem kanapkę z kurczakiem i trochę zadzwoniłem! Jest to również część tego, jak się przygotowuję. Przygotowuję się, rozśmieszając moich cudownych i ukochanych przyjaciół z moich całkowicie normalnych zachowań. Jak I Spróbuj być zamknięty i wykonaj swoją pracę, Ameryka.
Będę napić się dużej kawy z pół i pół, a potem to wypiję. A potem napiję kolejną dużą kawę z pół i pół. Usłyszę środek czyjejś śmiesznej anegdoty, spójrz w górę, idź, „To brzmi zabawnie”, sprawdź, czy mogę sięgnąć. Nie mogę.
Powrót do punktów. Spojrzę na moją kampanię D&D Beyond. Przebiego nad blokami statystyk różnych potworów, które muszą tam być. Spojrzę na Slacka. Jest problem. Coś musi się zmienić. Lub będzie holator: jest problem techniczny; Jest możliwa artystyczna poprawka. Producent może zaoferować coś, co ochroni mój czas kosztem innego aspektu technicznego. A potem mówię: „Chłopaki, serial został wymyślony. Chodzi o gnomy. Zrobię gnomy inaczej. ” A potem wszyscy mówią: „O mój Boże, może po prostu uczynić gnomy”. A potem różno gnomy. A potem to problem rozwiązany.
Zabawa jest przereklamowana i ważne jest, aby być przywiązanym. Nie ma nic, co traktuję poważniej lub bardziej poważnie niż przyjemność i frywolność publiczności. I to musi spocząć na podstawie niezwykle surowej, ceglanej budowy fundacji. Hej, każdy może powiedzieć: „Och, to gremlin kukurydziany. Jaka jest klasa zbroi? Jakie są hitu? Jaki jest bonus ataku? ” I to jest matematyka zabawy. I to właśnie robię przed koncertem.