Najlepsze filmy, które opuszczą Netflix, Max i nie tylko pod koniec czerwca 2024 r

cyberfeed.pl 3 miesięcy temu


Oficjalnie mamy lato i to jest to gorący. Niektórzy mogą choćby nazwać to upałem. Wystarczy, iż zapragniesz zanurzyć się w basenie, a jeżeli nie, to zostać w domu na kanapie i włączyć klimatyzację, zanim zasiądziesz do dobrego filmu. W ten weekend jest mnóstwo świetnych filmów, które warto obejrzeć, zanim opuszczą streaming pod koniec czerwca, a my przygotowaliśmy listę naszych ulubionych.

Mamy niedoceniany kultowy klasyk autorstwa Egzorcysta reżysera Williama Friedkina, genialny dramat noir z prawdopodobnie Denzelem Washingtonem w roli głównej the najlepsza kontynuacja Szklanej pułapki i nie tylko.

Oto filmy nowe w usługach przesyłania strumieniowego, które powinieneś obejrzeć w tym miesiącu.


Wybór redaktora: Czarownik

Zdjęcie: Paramount Pictures/Warner Home Video

Dyrektor: Williama Friedkina
Rzucać: Roya Scheidera, Bruno Cremera i Francisco Rabala
Opuszczenie kanału kryterium: 30 Czerwca

Tam było nikt inny nie był taki jak William Friedkin. Dumnie urodzony w Chicago i notorycznie wulgarny reżyser Egzorcysta I Połączenie francuskie był mistrzem w swoim rzemiośle, zdolnym w równym stopniu wyczarować zapierające dech w piersiach przedstawienia, jak i mrożący krew w żyłach strach. Choć sam w sobie nie jest horrorem, jego niedoceniany remake thrillera Henri-Georgesa Clouzota z 1953 roku z 1977 roku Zapłata za strach to uderzający obraz ludzkiego strachu w jego najbardziej surowej i elementarnej formie.

Akcja rozgrywa się w odległej wiosce w Ameryce Południowej, Czarownik podąża za czterema mężczyznami: zhańbionym francuskim bankierem, palestyńskim bojownikiem, meksykańskim zabójcą i irlandzkim gangsterem. Wszyscy są wygnani ze swoich domów, w biegu i gwałtownie ucieka im czas. Ich szansa na powrót do cywilizacji pojawia się w postaci śmiercionośnej pracy, w której mają za zadanie transportować ładunki niestabilnego dynamitu przez surową dżunglę, aby powstrzymać eksplozję platformy wiertniczej.

Czarownik nie jest przyjemnym filmem. Wilgoć lasu deszczowego i rosnące napięcie wśród mężczyzn promieniują z ekranu, podobnie jak ból związany z ich niepewnymi próbami uniknięcia śmiertelnych obrażeń. Jak daleko byś się posunął, aby odzyskać wszystko, co kiedykolwiek kochałeś? Friedkin otworzył portal do mrocznego, wzburzonego serca ludzkiej desperacji w sposób, w jaki niewielu innych reżyserów jego kalibru mogło to zrobić, a od tego czasu udało się to jeszcze mniej reżyserom po nim. — Toussaint Egan


Filmy do obejrzenia opuszczające Netflix

Diabeł w niebieskiej sukience

Zdjęcie: Sony Pictures

Dyrektor: Carla Franklina
Rzucać: Denzela Washingtona, Toma Sizemore’a i Jennifer Beals
Opuszczenie Netflixa: 30 Czerwca

Ten błyskotliwy neo-noir ukazuje Denzela Washingtona wspinającego się na szczyt sławy kina, a wszystko to w błyskotliwej historii powojennych napięć rasowych w Los Angeles, z udziałem najlepszych zdjęć z lat 90.

Denzel to Easy Rawlins, weterynarz wahający się od pracy, który chce zarobić wystarczająco dużo pieniędzy, aby móc spłacać kredyt hipoteczny. Kiedy Easy zostaje zrekrutowany przez podejrzanego detektywa do pozornie prostej pracy, Easy zostaje wciągnięty w splątaną sieć kłamstw i oszustw, z której bardzo trudno się wyrwać. Dzięki niesamowitym rolom drugoplanowym Dona Cheadle’a, Toma Sizemore’a i Jennifer Beals, Diabeł w niebieskiej sukience to klejnot kryminalnego thrillera, który oddaje sprawiedliwość doskonałej oryginalnej powieści. —Pete’a Volka

Filmy do obejrzenia opuszczając Prime

Przyziemna wiedza

Zdjęcie: Rozrywka domowa MGM

Dyrektor: Mike’a Nicholsa
Rzucać: Jacka Nicholsona, Candice Bergen i Arthura Garfunkela
Opuszczanie Prime’a: 30 Czerwca

Miłośnicy kina lat 70., „Przed” Richarda Linklatera trylogię i najnowszą komedię Statki wszyscy znajdą przyjemność w szczerych rozmyślaniach Mike’a Nicholsa na temat seksu, który był wówczas na tyle kontrowersyjny domagać się orzeczenia Sądu Najwyższego. Przyziemna wiedza opowiada o dwóch maturzystach z college’u: Jonathanie (Jack Nicholson), który utknął w wirze DTF, i jego najlepszym kumplu, Sandy (Art Garfunkel, znana ze sławy Simon & Garfunkel), w tej chwili zmagających się z niemożnością nawiązania kontaktu z kobietami na poziomie fizycznym . Scenariusz autorstwa Julesa Feiffera, rysownika Village Voice, Julesa Feiffera, przedstawia przełomowe momenty w ich życiu podyplomowym, łączącym wybuchy intymności z wartką introspekcją na temat męskich niepowodzeń. Nichols zamyka tę parę w pokojach z Candice Bergen, Ann-Margret i Ritą Moreno w celu prowadzenia kolczastych rozmów o seksie, które technicznie rzecz biorąc stawiają Przyziemna wiedza w kategorii komedii, ale nikt nie uszedł bez szwanku. —Matowe łaty

Filmy do obejrzenia zostawiając Maxa

Córka Czarnego Płaszcza

Obraz: A24

Dyrektor: Oza Perkinsa
Rzucać: Emmę Roberts, Kiernana Shipkę i Lucy Boynton
Opuszczanie Maxa: 30 Czerwca

Jeśli tak samo nie możesz się doczekać nowego horroru Oza Perkinsa Długie nogi tak jak my, to prawdopodobnie najwyższy czas, abyś zaczął odrabiać z tego powodu pracę domową. Jasne, prawdopodobnie powinieneś obejrzeć Siedem, ZodiakI Milczenie owiec przed nowym filmem o seryjnym mordercy z Nicolasem Cage’em, ale jednym z filmów, który może przemknąć przez szczelinę, jest debiut reżyserski Perkinsa, Córka Czarnego Płaszcza.

Córka Czarnego Płaszcza Akcja rozgrywa się głównie w prestiżowej szkole z internatem, która jest zamknięta podczas ferii zimowych. Dwie dziewczyny, Rose (Lucy Boynton) i Kat (Kiernan Shipka), utknęły tam podczas wakacji i każda walczy z własnymi problemami. Rose myśli, iż może być w ciąży, a Kat ma wizje straszliwej śmierci swoich rodziców i cierpi na dziwne halucynacje. Tymczasem drugi wątek filmu opowiada o Joan (Emma Roberts), młodej kobiecie, która uciekła ze szpitala psychiatrycznego i zostaje zabrana przez miłego starszego mężczyznę (James Remar).

Pusta szkoła z internatem to kryminalnie niedostatecznie wykorzystywane miejsce dla współczesnego horroru, a Perkins wykorzystuje je tutaj w pełni. Ciche korytarze, rozległe, odizolowane lasy i gęsty śnieg nadają całemu filmowi niesamowitą atmosferę zamknięcia, która tylko sprawia, iż ​​wątki Rose i Kat stają się jeszcze bardziej przerażające i zwiększają tajemnicę Joan. Shipka, Boynton i Roberts są fantastyczni w swoich rolach, zwłaszcza gdy film osiąga przesadne i przerażająco ponure zakończenie.

Córka Czarnego Płaszcza to niezwykły debiut jednego z najciekawszych w tej chwili twórców horrorów, a jeszcze lepiej jest wiedzieć Długie nogi jest tuż za rogiem. — Austena Goslina

Filmy do obejrzenia opuszczające Hulu

Umieraj ciężko z zemstą

Zdjęcie: Rozrywka domowa 20th Century Fox

Dyrektor: Johna McTiernana
Rzucać: Bruce Willis, Jeremy Irons, Samuel L. Jackson
Opuszczenie Hulu: 30 Czerwca

Po pominięciu pierwszej kontynuacji John McTiernan powrócił do gry jedno-up Być trudnym do wykorzenienia z filmem, który pyta: A co jeżeli Nakatomi Plaza, ale cały Manhattan? Ludzie, udało mu się. Pomimo tego, iż nie wywołał corocznej debaty na temat tego, czy jest to kanon filmów bożonarodzeniowych, Umieraj ciężko z zemstą idzie ostro, łącząc Bruce’a Willisa i Samuela L. Jacksona w celu szybkiego śledztwa w Nowym Jorku (przy minimalnym naświetleniu – McTiernan wie, jak dotrzeć do dobrych rzeczy). W grze w kotka i myszkę Jeremy Irons głównie rechocze przez telefon w swoim przesadnie ułożonym Simonie Gruberze z niemieckim akcentem, a Willis i Jackson pocą się, rozwiązując zagadki godne Człowieka-Zagadki. McTiernan zaryzykował, iż będzie za duży dla małego skacowanego bohatera, takiego jak John McClane, ale reżyser macha ręką na wszelkie wątpliwości poprzez scenografię; Zemsta przedstawia jeden z najbardziej zdumiewających pościgów samochodowych wszechczasów, którego akcja rozgrywa się w Central Parku, a my po prostu nie mówimy o tym wystarczająco dużo. -POSEŁ



Zapisz się do newslettera


Opis zmian

Cotygodniowe podsumowanie najlepszych rzeczy od Polygon



Source link

Idź do oryginalnego materiału