Kompozytor utworu A Short Hike inspirował się utworem The Binding of Isaac

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Każdy kto grał Krótki spacer wie, iż ścieżka dźwiękowa stanowi znaczną część doświadczenia. Bez niej twoja dwugodzinna podróż byłaby o wiele bardziej spacerem i o wiele mniej doświadczenie. Okazuje się, iż ta ścieżka dźwiękowa prawdopodobnie nigdy by nie powstała, gdyby kompozytor Mark Sparling nie zagrał Związanie Izaaka na studiach.

W rozmowie z Polygon za pośrednictwem poczty elektronicznej w ramach naszego tygodniowego przeglądu połączeń gier i muzyki, Wielokąt FMSparling — który skomponował również ścieżkę dźwiękową do Przeklęty dla golfamiędzy innymi — mówił o tym, iż inspiruje się Izaakjego proces pracy nad Krótki spaceroraz o tym, jak ważne jest czerpanie z historii gier podczas komponowania muzyki do gier.

Polygon: Czy była ścieżka dźwiękowa gry lub piosenka, która zainspirowała Cię do tworzenia muzyki do gier? Czy możesz opisać, jak to dla Ciebie wyglądało i dlaczego muzyka była tak skuteczna?

Mark Sparling: Ścieżka dźwiękowa do oryginału Związanie Izaaka autorstwa Danny’ego Baranowsky’ego było dla mnie bardzo ważne.

Studiowałem wtedy muzykę na uniwersytecie, więc grałem w bardzo mało gier. Nie wiem, dlaczego się w to wciągnąłem. Izaak — może to była rekomendacja od znajomego — ale pamiętam, iż byłem zachwycony. Pomyślałem po prostu, iż to takie fajne, jak mały zespół mógł stworzyć tak świetną grę. Nie mogłem się doczekać, aby dostać się do następnego obszaru, abym mógł usłyszeć towarzyszącą mu muzykę. To jedna z tych ścieżek dźwiękowych, przy której, gdy już ją usłyszysz, nie wyobrażasz sobie, iż gra mogłaby mieć inną muzykę. Świetnie łączy instrumenty orkiestrowe ze wszystkimi tymi miękkimi, glitchowymi, syntezowanymi dźwiękami. Prawdopodobnie poświęciłem tej grze ponad 50 godzin i nigdy mi się nie znudziła ta ścieżka dźwiękowa. Nie grałem w tę grę od wielu lat, ale za każdym razem, gdy włączam ścieżkę dźwiękową, przenosi mnie ona z powrotem do tego świata. Nigdy wcześniej nie myślałem o komponowaniu do gier, ale po zagraniu w tę grę wiedziałem, iż chcę spróbować.

Czy możesz rozłożyć na czynniki pierwsze jedną ze swoich piosenek i jej wpływy? Czy była inspirowana ścieżkami dźwiękowymi gier, inną muzyką, czy czymś innym?

Instrumentacja w [A Short Hike’s “Somewhere in the Woods”] jest swego rodzaju połączeniem Sufjana Stevensa i Animal Crossing: Nowy liśćChciałem nałożyć na siebie warstwy gitar (i innych instrumentów) w sposób, w jaki Sufjan robi to w wielu swoich utworach Carrie i Lowell. Uroczy, minimalistyczny instrument perkusyjny był bardzo inspirowany Nowy liść.

Głównym tematem Krótki spacer („Beach Buds”) jest bardzo inspirowany Ghibli, a chociaż partia smyczkowa w tej piosence niekoniecznie jest inspirowana Joe Hisaishim, chciałem, aby były w niej smyczki, aby miały jakiś element orkiestrowy. Jest też warstwa muzyczna, która pojawia się, gdy zbliżasz się do plaży w grze, która jest bardzo inspirowana afro-kubańskim jazzem.

Jakie są główne instrumenty używane do nagrywania ścieżki dźwiękowej do filmu? Krótki spacerJak wybrałeś te instrumenty?

Jeśli chodzi o instrumenty na żywo, nagrałem gitarę, mandolinę i banjo. Używałem również samplowanego fortepianu [and] perkusja. Uznałem, iż to świetny folkowy punkt wyjścia do gry osadzonej w parku narodowym. Jak wspomniałem powyżej, zawsze uwielbiałem instrumenty, które Animal Crossing: Nowy liść używa, więc chciałem zainspirować się tym przy wyborze basu i perkusji. Te instrumenty przypominają mi stare dźwięki general midi, które miałem na moim pierwszym pianinie cyfrowym. Miałem tam również struny, ponieważ czułem, iż pomagają uzupełnić latające aspekty gry. Miałem tam również kilka prostych łatek syntezatora, ponieważ pasowały do ​​kombinacji instrumentów.

Czy jest coś jeszcze, co powinniśmy wiedzieć na temat Twojego podejścia do komponowania muzyki do gier wideo?

Uważam, iż muzyka z gier wideo ma bogatą historię. Za każdym razem, gdy mam okazję pisać do gry, staram się ją szanować i czerpać z niej inspirację.



Source link

Idź do oryginalnego materiału