DATE A LIVE Ren Dystopia Przewodnik: Osiągnięcie każdego pozytywnego zakończenia

pl.jugomobile.com 3 dni temu

W DATE A LIVE: Ren Dystopia grasz Shido, który ma zdolność do zapieczętowania mocy duchów, gdy się w nim zakochują. Sprawdź nasz opis przejścia poniżej, aby poznać wszystkie dobre zakończenia.

DATE A LIVE Ren Dystopia Walkthrough – Najlepsze odpowiedzi

Pierwsza pół godziny DATE A Live: Ren Dystopia przedstawia scenę gry i pokazuje wszystkie dostępne zainteresowania miłosne głównego bohatera. W grze jest dziesięć dziewczyn, z którymi możesz się umawiać lub spędzać czas, a wiele z nich ma dziwne reakcje na przebywanie w pobliżu protagonisty (głównie niezdolność do powstrzymania rumienienia się lub żądania jego uwagi). Nie wszystkie dziewczyny są duchami: Kotori (siostra Shido) jest tak samo ludzka jak on.

Dziesiąta dziewczyna to duch Ren, którego spotykasz w świecie przypominającym sen podczas prologu. Jej linie dialogowe są delikatnie mówiąc nieco odpychające. Ale wygląda na uwięzioną i zranioną, więc możesz wnioskować, iż prawdopodobnie spróbujesz ją uratować w pewnym momencie.

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Pierwsza decyzja, którą podejmujesz w DATE A Live: Ren Dystopia, ma miejsce w szkole. Bliźniaczki (Kaguya i Yuzuru) chcą, abyś wybrał spośród ich oferty żywieniowej. Zanim to zrobisz, upewnij się, iż zapisz grę; będziesz wracać do tego samego ekranu, aby rozpocząć każdą rozgrywkę, więc to powinien być Save One.

Wybierać Kanapka z kotletem wieprzowym Kaguyi aby kontynuować rozmowę.

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Po zakończeniu tej sceny zobaczysz mapę szkoły i okolic. Mapa ta prowadzi do każdej z dziewczyn w grze, dzięki czemu możesz z nimi porozmawiać i umówić się na randkę itp. jeżeli nie widzisz postaci, z którą chcesz się spotkać, będzie ona w części mapy Raizen High School. Możesz ją kliknąć, aby zobaczyć lokalizację pozostałych dziewczyn.

Widzisz, jak Shrine jest zaciemnione? Tam w końcu znajdziesz Rena, ale najpierw musisz go odblokować. Przewiń w dół do sekcji Rena, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

Tohka

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Aby rozpocząć rozgrywkę Tohką, wybierz na mapie szkołę Raizen High School, a następnie wskaż klasę, w której znajduje się jej zdjęcie.

Tohka poprosi cię o lunch, ale Origami dość gwałtownie ci przerwie i wręczy ci lunchbox. Och, zły moment.

Jecie razem lunch, dzień się kończy, a Tohka próbuje zaprosić cię na randkę. Ale po raz kolejny zostaje przerwana. Tym razem robi to Kotori.

Tohka zaczyna życzyć sobie randki, gdy Ren wzywa was oboje do świata snów.

Po randce wyjdziecie razem z Tohką, a ona zapyta: „Jak podobała się dzisiejsza randka?”

Twoja odpowiedź powinna brzmieć „Dlaczego, coś jest nie tak?”

Po kilku magicznych dziwactwach następnego dnia, ty i Tohka spróbujecie powstrzymać bliźniaków przed walką. Powinieneś wybrać (Wyjechać).

Ostateczna decyzja, którą musisz podjąć, następuje po tym, jak Ren naprawi sytuację, a bliźniaki wrócą do normy. Musisz wybrać (Nadal nie jestem pewien) aby dokończyć dobrą końcową trasę Tohki.

Origami

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Origami można znaleźć na targu, patrząc na mapę. Musisz wrócić do pierwszego dnia, aby rozegrać dobre zakończenie innej dziewczyny – dlatego zasugerowałem, abyś wybrał jedzenie bliźniaczki jako Save One w menu ładowania.

Przejdziesz przez część swojego dnia szkolnego, zanim Ren przywoła ciebie i Origami do świata snów. Jej prośba jest… Trochę dziwna.

Nadchodzący strój króliczka. Wybierz (Każ jej zjeść marchewkę.) kiedy zobaczysz ten ekran.

Chwilę później będziesz musiał podnieść Origami, a ona będzie narzekać, iż jest za ciężka. Po prostu połóż (Spróbuj podnieść Tohkę.) Nie będzie to miało większego znaczenia, bo powstrzymasz się od powiedzenia tego (mądry wybór, bohaterze).

Prawie natychmiast po tym wyborze dialogowym masz do wyboru dwie kolejne opcje. Wybierz (Po prostu bądź cicho i zanieś ją do domu).

Dzień się zmienia i wychodzisz, aby ponownie spotkać się z Origami. Po krótkiej rozmowie trafisz do parku, gdzie powinieneś odpowiedzieć „Nie próbuj tego.” aby uzyskać dobre zakończenie origami.

Yoshino

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Załaduj Save One ponownie. Yoshino jest w Overlook na mapie.

Będziesz się zastanawiać, czy pudełko na drobiazgi, które znalazłeś pod poduszką, należy do Yoshino, a potem spotkasz Rena z Yoshino u boku.

Po dłuższej historii w końcu podejmiesz pierwszą decyzję. Yoshino prosi o szybki pocałunek w policzek. Wybierz (Podejdź do tego poważnie.)

Twoja następna odpowiedź pojawia się po tym, jak Yoshino spędza dzień, zachowując się trochę dziwnie. Zapyta cię wprost: „Co o mnie dzisiaj pomyślałeś?” Powinieneś wybrać odpowiedź (Coś było nie tak.)

Po scenie z Renem spotkasz się ponownie z Yoshino. Odpowiedz (Wolę zwykłego Yoshino.)

Kurumi

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Załaduj Zapisz Jeden. Kurumi jest w Wieży Tengu.

Nie otrzymasz swojego pierwszego wyboru aż do około 40 minut trasy Kurumi, jeżeli pozwolisz na automatyczne odtwarzanie linii. Pierwsza jest w klasie podczas zachodu słońca. Wybierz górną opcję – Odwracać się. – w końcu nieładnie jest ignorować kogoś, kto próbuje zwrócić twoją uwagę.

Po randce w kawiarni Kurumi zapędzi cię w kozi róg i poprosi, żebyś zamknął oczy. Nie rób tego. Wybór tutaj jest Nie zamykaj mi oczu.

Gdy Ren znów się wtrąci, ty i Kurumi pójdziecie na spacer, a ona zapyta cię, czy potrafi oprzeć się losowi. Odpowiedz Nie poddawaj się.

Nie zrobi tego, a ty będziesz mógł cieszyć się dobrym zakończeniem dla Kurumi.

Kotori

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Chyba nie muszę ci tego powtarzać, ale – Załaduj Save One.

Kliknij na Itsuka House na mapie, a spotkasz się twarzą w twarz z Kotori. Jest adopcyjną siostrą Shido w serii DATE A LIVE.

Podobnie jak w przypadku dobrego zakończenia Kurumi, musisz przesiedzieć około 40 minut dialogu, zanim podejmiesz pierwszy wybór. Dowiesz się, iż Kotori używa wstążek do włosów, aby wyrazić swój nastrój, ale ma dziś kłopoty, mimo iż zmieniła wstążki.

Sugerujesz jej, żeby spróbowała nosić włosy inaczej, a Kotori pyta cię, jak to wygląda. Powiedz jej (Wygląda na tobie świetnie.)

Po wyjściu zachorujesz, a Kotori przyjdzie i usiądzie obok ciebie. Jest bardzo zmartwiona. Odpowiedz opcją (Możesz na niej polegać.)

Chwilę później będziesz rozmawiał z Kotori o życzeniach. Twoja odpowiedź powinna być (Ja bym zrobił to samo.). Na pewno nie mów jej, iż popełniła błąd, bo zepsujesz zakończenie.

Ostatnia odpowiedź prowadzi do dobrego zakończenia, więc jesteś bezpieczny.

Kaguya

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Załaduj Save One. Bliźniaczki są trochę trudne do odróżnienia na mapie, ale Kaguya jest w liceum, na dachu. jeżeli jesteś nowy w serii, Yuzuru ma warkocz, Kaguya nie.

Twój pierwszy wybór dialogowy pojawi się, gdy Kaguya będzie dzierżyć dwie pary szczypiec. Wybierz Kaguya to umożliwiła aby rozpocząć drogę z dobrym zakończeniem.

Kaguya w końcu wda się w sprzeczkę z nieco niezrównoważoną Kurumi. Kiedy pojawi się opcja, wybierz (Pomóż Kaguyi.)

Gdy wszystko wróci do normy, Kaguya zapyta, czy dobrze się bawiłeś przez ostatnie dwa dni, kiedy próbowała rządzić światem. Odpowiedz (Bawiłem się dobrze.)

Jeśli uda ci się uzyskać dobre zakończenie, Kaguya otrzyma odrobinę pomocy w walce z Renem pod koniec gry.

Yzuru

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Załaduj Save One. Możesz spotkać Yuzuru w Parku.

Po filmie ty i Yuzuru znowu idziecie do parku. Ona się „potyka” i ląduje na tobie. Kiedy mówi ci, iż możesz patrzeć gdziekolwiek chcesz, twoja odpowiedź powinna być taka: (Odwracam wzrok.)

Trochę później ty i Yuzuru będziecie spać obok siebie. Yuruzu zacznie mówić o tobie, ale powinieneś (Udawaj, iż śpisz.)

Będziesz mieć kolejne spotkanie z Ren, a potem Yuruzu zapyta, jak się czułeś na randce z nią. Powiedz (Poczułem ulgę.)

Odpowiedź ta popchnie cię w stronę dobrego zakończenia, a Yuruzu otrzyma pomocną dłoń w swojej walce.

Miku

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Załaduj Save One. Aby znaleźć Miku na mapie, wybierz Raizen High School, a następnie wybierz opcję School.

Twoja pierwsza decyzja pojawia się, gdy Miku zaprasza Natsumi, aby ją przytuliła. Gdy Natsumi jest już cała przytulona, ​​Miku mówi ci, abyś również dołączył do uścisku. Twoja odpowiedź powinna oczywiście brzmieć (Uścisk.)

Rzeczy się dzieją, stajesz się niewidzialny, ale tylko Miku cię nie widzi. przez cały czas słyszy twój głos, ale się denerwuje. Czas (Przytul ją.) Ponownie.

Dzieje się jakaś bzdura z anime, zamieniasz się w dziewczynę, a Miku znów się denerwuje (to jest jej motyw przewodni). Tym razem jednak powiesz (Jestem zły.)

Najwyraźniej daje to Miku potrzebnego jej impulsu, ponieważ od razu wślizgniesz się w dobre zakończenie.

Natsumi

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Załaduj Save One. Natsumi jest ostatnią z dziewięciu dziewczyn, dla których możesz uzyskać dobre zakończenie. Znajdziesz ją w części Neighborhood mapy.

Mówi ci, iż jest ścigana, ale to tylko Miku ją goni, więc… Idziemy dalej.

Podczas rozgrywki Natsumi próbuje się z tobą trochę pobawić, grożąc, iż nabazgra na tobie markerem. To jest moment, w którym natkniesz się na swoją pierwszą opcję dialogową i powinieneś (Zatrzymaj ją.)

Natsumi rzuca trochę złości później, gdy przypadkowo mówi głośno. Biegniesz za nią i spotykasz ją w jej pokoju, gdzie zakopuje głowę w łóżku. Powiedz jej (Nie bardzo…) kiedy pyta, czy uważasz, iż jest obrzydliwa.

Ostatnim wyborem dialogowym, którego musisz dokonać, aby Natsumi mogła zapewnić sobie dobre zakończenie, jest kwestia (Te przeprosiny były lepsze.) co miało miejsce w dzielnicy handlowej po rozmowie z Yoshino.

Następnego ranka Natsumi budzi cię jak zwykle.

Ren

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Ren ma w rzeczywistości cztery zakończenia – dziwne, wiem. Jedno normalne (nie ma dobrego zakończenia dla Ren), dwa złe i „prawdziwe” zakończenie. Nie możesz dotrzeć do trasy Ren, dopóki nie ukończysz dobrego zakończenia dla co najmniej jednej z pozostałych dziewczyn.

Tym razem zamiast ładować pierwszy plik zapisu, aby zacząć od wybierania spośród opcji jedzenia bliźniaków, musisz rozpocząć nową grę. jeżeli tego nie zrobisz, Shrine przez cały czas będzie zablokowane.

Wykonuj ruchy, aż wrócisz do szkoły z bliźniakami i wybierz Smażony makaron chlebowy Yuzuru. To powinien być pierwszy raz, kiedy wybierzesz tę opcję, kiedy będziesz z nimi w klasie.

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Gdy mapa w tej rozgrywce się załaduje, powinieneś móc dostać się do Sanktuarium, gdzie będzie widoczna sylwetka Rena.

Ren powróci do swojego pierwotnego stanu – z zakrytymi obydwoma oczami. To tak, jakbyś spotykał ją po raz pierwszy i w pewnym sensie tak jest.

Po obejrzeniu kilku scen przerywnikowych porozmawiasz z różnymi postaciami, po czym wrócisz do Świątyni, aby pomyśleć życzenie.

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Jeśli chcesz normalnego zakończenia, musisz wybrać (Chcę cię przedstawić wszystkim.)

Normalne zakończenie Ren jest naprawdę irytujące, ponieważ zaczyna się całkiem słodko, a potem robi pełny obrót o 180 stopni. Nie będę wam niczego psuć, ponieważ to zakończenie, którego powinniście doświadczyć sami, ale jest ono równie satysfakcjonujące, jak i niesatysfakcjonujące.

Chcesz zagrać w więcej powieści wizualnych? Sprawdź nasz przewodnik po Tavern Talk (najlepsze wyniki) lub przeczytaj o najlepszych powieściach wizualnych 2023 roku.

Idź do oryginalnego materiału