Critical Role drażni grę wideo, mam nadzieję „przekazać pochodnię” w przyszłości

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Zbliżony Rola krytyczna rocznicy, a obsada zastanawia się trochę nad tym, co chcą zostawić jako swoje dziedzictwo. Zapytany przez Rolling Stone’a jeżeli chodzi o szeroko pojętą przyszłość, Matthew Mercer zasugerował, iż już myśli o tym, jak inwestować w twórców spoza głównej obsady.

„Mam nadzieję, iż pewnego dnia przekażę pochodnię grupie niesamowitych ludzi z nowymi pomysłami i nowymi perspektywami” – powiedział – „i zapewnię im przestrzeń do opowiedzenia swoich historii”.

Podczas szeroko zakrojonego wywiadu obsada wyraziła podziw i wdzięczność za swój sukces, poruszyła kwestię wagi wywołania ponownego globalnego zainteresowania grami planszowymi oraz tego, jak zmienili się od czasu uruchomienia pierwszej transmisji w Geek & Sundry. Gdy rozmawiali z Polygon w 2022 roku zespół miał bardzo podobne nastawienie. Ale jako trzeci wątek głównej kampanii Critical Role dobiega końca, pojawia się pytanie, co stanie się ze wszystkim, co zbudowali, kiedy obsada Critical Role przestanie publicznie udawać.

Zapytany, jak bardzo społeczność Critical Role powinna być podekscytowana swoimi planami na 10. rocznicę serialu, członek obsady Sam Riegel zażartował, iż fani powinni czuć się „w połowie”, zanim nawiązał do nadchodzących występów na żywo: the Potężny Nein serial animowanyoraz rozszerzone programowanie na platformie streamingowej Beacon opartej na subskrypcji.

Dyrektor generalny Travis Willingham powiedział, iż gra wideo Critical Role to „aktywne zajęcie”, ale firma „zaczyna zbliżać się do końca długiej drogi”. Willingham stwierdził również, iż ma nadzieję, iż będzie miał czym się podzielić na przełomie nowego roku, ale w obliczu „przewrotu” w przestrzeni interaktywnej – potencjalnie nawiązującego do kilkadziesiąt tysięcy zwolnionych osób w branży gier w ostatnich latach — firma czeka, aby zobaczyć, jak wpasuje się w większą branżę.

Wywiad zakończył się tym ukłonem w przyszłość. jeżeli chodzi o dziedzictwo, Liam O’Brien zwrócił uwagę na trwającą od tysiącleci tradycję opowiadania historii, zgodnie z którą gry stołowe i ich wpływ na medium wciąż się rozprzestrzeniają. Mercer, sugerując, iż powinien przekazać pochodnię, powiedział, iż to, co on i jego koledzy zbudowali w Critical Role, jest przeznaczone nie tylko dla nich, ale także dla „następnego pokolenia gawędziarzy”.

Chociaż pomysł „przekazania pochodni” wydaje się odległy, jest to obietnica, której grupa już dotrzymała. Oprócz własnych, oryginalnych własności intelektualnych, Critical Role nabyło niezależne programy, takie jak Środek I Opowieści śmierdzącego smokaponownie wypuść do druku niezależne gry Alexa Roberta Dla Króloweja wszystko to przy płaceniu twórcom zajmującym się grami planszowymi, animacjami i rozrywką – branżami, które notorycznie operują skromnymi budżetami.

Chociaż większość swoich sekretów wyjawili już, zespół Critical Role wkracza w rok 2025 z niecierpliwością czekając na to, co przyniesie im i ich publiczności 10. rok istnienia. choćby jeżeli nie pojawiło się nic nowego, ich praca rozpaliła pochodnię na blacie, która będzie płonąć przez długi, długi czas.



Source link

Idź do oryginalnego materiału